پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسطوره باشگاه لیورپول : بارسلونا فکر جذب محمد صلاح یا سادیو مانه را در سر دارد !

کد خبر : 98808  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 فروردین 1399
استیو مک منمن میگوید تیم های اسپانیایی برای تقویت دوباره خود به دنبال جذب بازیکنان لیورپول خواهند بود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای تابستان به دنبال تقویت خود خواهد بود و رئال مادرید هم این برنامه را در سر دارد البته با توجه به تعلیق بازی ها احتمالا هر دو باشگاه با مشکلات مالی رو به رو خواهند بود.

 

طبق گزارش میرور بعد از جذب کوتینیو از لیورپول این باشگاه یک بند ضد بارسایی را در قرار داد تمام بازیکنانش ثبت کرده است و این بند درباره این است که اگر بازیکنی بخواهد به این تیم برود بارسا باید 89 میلیون پوند بیشتر از قیمت واقعی او بپردازد ! این مورد تا سال 2021 فعال خواهد بود.

 

استیو مک منمن اسطوره اسبق باشگاه لیورپول در ستون خود درباره احتمال رفتن ستاره های تیم سابقش به رئال یا بارسا صحبت کرده است.

صرف نظر از حذف لیورپول از لیگ قهرمانان امسال اما بهترین تیم های فعلی جهان تیم های انگلیسی هستند نه رئال مادرید یا بارسلونا  , هر دو آن ها میخواهند دوباره خود را تقویت کنند و چند بازیکن را به ترکیبشان اضافه کنند چون هر دو تیم ها فصل نا امید کننده ای داشته اند و برای همین در تلاش هستند که تیم خود را دوباره سرپا کنند اما علارغم این ها بنظرم هر دو تیم شانس کمی برای جذب سادیو مانه و یا محمد صلاح داشته باشند! اما میدانم که چنین تفکری را دارند.

در حال حاضر سادیو مانه و محمد صلاح با 135 میلیون پوند گران ترین بازیکنان لویرپول هستند و با توجه به مشکل بارسلونا در عرصه هزینه ها بخصوص این فصل بسیار بعید به نظر میرسد که بارسا برای جذب یکی از آن ها تلاش کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.