پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : با ورود کیکه ستین به بارسلونا کدام بازیکنان سود برند و کدام بازیکنان ضرر کردند ؟

کد خبر : 98833  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 فروردین 1399
4 بازیکن به ترکیب رسیدند 3 بازیکن از ترکیب دور شدند

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از نتایج ضعیف ارنستو والورده به خصوص در بازی مقابل اتلتیک مادرید در کوپا دل ری بارسلونا تصمیم به احراج وی گرفت و کیکه ستین را به نوکمپ آورد . با  ورود این سرمربی 4 بازیکن بارسلونا به شدت سودکردند و 3 بازیکن دیگر کاملا متحمل ضرر شدند.

 

چه بازیکنانی از ورود کیکه ستین سود بردند ؟

 

1.نلسون سمدو 

دفاع راست بارسا با ورود کیکه ستین بیشترین بازیکنی بوده است که پیشرفت قابل توجه ای را از خود نشان داده است , او سرانجام به یک بازیکن مطمئن در خط راست دفاعی بارسا تبدیل شده است , نلسون سمدو در 8 بازی که تحت هدایت کیکه ستین به میدان رفته است 2 پاس گل را به ثمر رسانده به طور کلی ضمن بهبود عملکرد دفاعی خود جرائت بیشتری را برای حمله پیدا کرده است.

 

2. سرخیو بوسکتس 

هافبک دفاعی بارسا در حال پشت سر گذاشتن یک فصل ناامید کننده دیگری بود اما با ورود کیکه ستین همه چیز تغییر کرد این سرمربی باعث ریکاوری دوباره نایب کاپیتان تیم شد . بوسکتس از 1080 دقیقه ممکن 969 دقیقه را بازی کرده است , این بازیکن به جز بازی کوپا دل ری مقابل ایبیزا در  تمامی رقابت های دیگر تحت هدایت کیکه ستین در ترکیب اصلی حضور داشته است.

3. آرتور ویدال

سرمربی بارسا از توانایی حمله ویدال با خبر است و از استفاده کردن از آن نمی ترسد اگر چه ممکن است این اعتماد بیش از حد هم به نظر برسد . ستین در دیدار برابر ناپولی از او در وینگر راست استفاده کرد و در الکلاسیکو هم از او در وینگر چپ استفاده کرد

4. ساموئل اومتیتی 

اومتیتی بعد از از دست دادن بیشتر فصل 2018/19 به دلیل مصدومیت ترکیب اصلی را به لنگلت باخت در ابتدای فصل او گزینه سوم بارسا در خط دفاعی بود و تنها در چند بازی به کار گرفته می شد , این مدافع 26 ساله از ثبات بیشتری از لنلگت برخوردار است و برای کیکه ستین این امر بسیار ارزشمند است برای همین او در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفته است.

 

بازیکنانی که بیشترین حضور را در بارسولنا داشته اند :

چه بازیکنانی از ورود کیکه ستین ضرر کردند ؟

 

1. کلمنت لنگلت 

به طور خلاصه او دیگر در ترکیب اصلی بارسا حضور ندارد و باید با اومتیتی برای ترکیب رقابت کند

2.آنسو فاتی

این بازیکن جوان اخیرا و بخصوص از زمان ورود بریتویت نتوانسته است که زمان بازی زیادی را تجربه کند بعلاوه ستین تصمیم گرفت که در بازی های حساس این فصل مقابل ناپولی و رئال مادرید از ویدال به عنوان وینگر استفاده کند تا آنسو فاتی , او در 10 بازی تحت هدایت کیکه ستین 2 گل به ثمر  رسانده است با این حال در 5 بازی گذشته او تنها 18 دقیقه بازی کرده است.

3.کارلوس پرز

به این وینگر جوان لاماسیا حتی فرصت نشان دادن خود هم داده نشد , قبل از اینکه او به رم برود ستین 11 دقیقه مقابل گرانادا و 59 دقیقه مقابل ایبیزا به وی بازی داد , پرز در 7 بازی برای بارسا 1 گل و 1 پاس گل به نامش ثبت کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.