پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنان یا باید کاهش دستمزد را بپذیرند یا باشگاه آن ها را مجبور خواهد کرد !

کد خبر : 98879  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 فروردین 1399
بارسلونا میتواند تا 160 میلیون یورو ضرر کند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا مدتی است روی کاهش دستمزد بازیکنان خود کار میکند و حتی رئیس باشگاه جلسه ای هم با 4 کاپیتان خود انجام داد

 

طبق گزارش as و ESPN بازیکنان تیم اول بارسلونا اغلب از گرفتن حقوق با توجه به بحران ویروس کورنا خودداری کرده اند البته نه همه بازیکنان , با توجه به شیوع این بیماری و تعلیق بازی ها احتمالا بخش مردان باشگاه که سالانه 500 میلیون یورو حقوق میگیرند بیشترین صدمه را خواهند دید

 

ESPN توضیح میدهد که بازیکنان ویژه ای هستند که با این کاهش دستمزد موافق نیستند. در هر صورت روزنامه AS اعلام میکند که باشگاه بارسلونا میتواند بازیکنان خود را وادار به این کار کند , با توجه به قوانین موجود در فوتبال اسپانیا باشگاه ها تا 70 درصد از حقوق بازیکنان خود را میتوانند کاهش دهند.

 

به دلیل شرایط اضطراری قعلی در اسپانیا باشگاه بارسلونا میتواند حتی بدون رضایت بازیکنانش هم این کار را انجام دهد , این اقدامات برای جلوگیری از ضرر بزرگ به باشگاه خواهد بود. هیئت مدیره بارسا امروز در این باره صحبت خواهند کرد و احتمالا تصمیمات لازم را خواهند گرفت.

 

البته رئیس باشگاه قبلا با کاپیتان های خود در این باره صحبت کرده بود و گفته بود که دستمزد ها حداکثر 50 درصد کاهش می یابد و تلاش باشگاه هم رسیدن به همین مقدار است.

 

طبق گزارش ها با توجه به تعلیق بازی ها و عدم بلیط فروشی ها بارسلونا میتواند تا 160 میلیون یورو این فصل ضرر کند و قطعا این رقم روی بازار نقل و انتقالاتی بارسا برای فصل بعدی هم تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.