پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا از کاماوینگا دست کشید و خیال خرید وی را ندارد !

کد خبر : 98893  |  زمان ارسال : جمعه 8 فروردین 1399
قیمت و عدم تطبیق پذیری او مانع از جذب وی به بارسا شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا دائم در بازار به دنبال بازیکنان جوان و آینده دار  است وچندی پیش بود که کاماوینگا هافبک جوان باشگاه رن به بارسلونا لینک شده بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا بعد از تحت بررسی قرار دادن کاماوینگا از خرید وی منصرف شده اند , این منبع دو دلیل را برای این حرکت بارسا بیان کرده است.

 

دلیل اول قیمت این بازیکن است , باشگاه رن برای این هافبک دفاعی خود 50 میلیون یورو قیمت گذاشته است و قطعا بارسا همچین قیمتی را برای این بازیکن خرج نخواهد کرد.

 

دوم اینکه بعد از بررسی این بازیکن مشخص شد که او نمیتواند در سایر پست های دیگر به جز هافبک دفاعی بازی کند این در حالی است که همین پست فعلا در بارسا توسط بوسکتس اشغال شده است و در آینده هم فرانک دی یانگ است که این پست را تصاحب خواهد کرد در نتیجه هیچ نیازی به این خرید گرانقیمت نخواهد بود.

 

کاماوینگا بازیکن 17 ساله باشگاه رن پدیده این فصل لیگ فرانسه بوده است , او در هافبک دفاعی بازی میکند و قبلا روزنامه AS خبر از یک الکلاسیکو نقل و انتقالاتی برای این بازیکن در تابستان پیش رو داده بود چرا که رئال مادرید هم به دنبال این بازیکن برای جانشینی کاسمیرو در ترکیب خود است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.