پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با توجه به ضرر مالی باشگاه بارسلونا گزینه های نقل و انتقالاتی تغییر کرد!

کد خبر : 99052  |  زمان ارسال : شنبه 16 فروردین 1399
بنظر نمیرسد که بارسا بخواهد هزینه زیادی را در بازار نقل و انتقالات انجام دهد

اختصاصی بارسا نیوز - همانطور که میدانید ویروس کرونا روی فوتبال تاثیر بسزایی داشته است به نوعی که هم اکنون تقریبا تمام باشگاه ها مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان خود شده اند.

 

طبق گزارش ESPN باشگاه بارسلونا با توجه به ضرر مالی و بحران ویروس کرونا گزینه های نقل و انتقالاتی خود را تغییر داده است , این باشگاه اکنون گزینه های گران قیمت را حذف کرده و بیشتر روی بازیکنان آزاد موجود در بازار تمرکز خواهد داشت.

 

این منبع میگوید که بارسلونا در 5 پست خود نیاز به بازیکن دارد , مدافع راست , یک مدافع وسط جوان , هافبک , مهاجم و یک وینگر . لاتارو مارتینز و نیمار از مدت ها قبل به بارسا لینک شده اند اما ESPN میگوید هنوز مشخص نیست که بارسا بتواند از پس این هزینه زیاد که احتمالا 300 میلیون یورو خواهد بود بربیاید.

 

از سوی دیگر قبلا از شروع ویروس کرونا و ضرر های مالی باشگاه بارسا برای فیرپلی مالی می بایست 140 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات پیش رو بازیکن میفروخت که اکنون این مبلغ با توجه نیاز باشگاه باید بالاتر هم برود.

 

درباره گزینه های بازیکنان آزاد چندی پیش چند  گزینه قابل دست رس برای بارسلونا در سایت قرار گرفته است ( اینجا را کلیک کنید ) که تیاگو سیلوا و ویلیان از بازیکنان برتر لیست بودند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.