پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونا 3 مهاجم جوان هلندی را زیر نظر دارد / احتمال جذب هر کدام وجود دارد !

کد خبر : 99074  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 فروردین 1399
3 مهاجم جوان که بارسلونا به آن ها امیدوار است

اختصاصی بارسا نیوز - علارغم شایعات زیاد بارسلونا در رابطه با جذب یک مهاجم جوان بارسلونا مدت ها است که گزینه های جوان خود را زیر نظر دارد. این لیست کاملا طولانی است اما جدیدا 3 بازیکن در ان به شدت بالا آمده که میتوانند  در اینده به اهداف بارسا تبدیل شوند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسا در ردیابی بازیکنان هلندی تخصص ویژه ای دارد مدیران بخش استعداد یاب باشگاه هرگز بی کار نبوده اند و دائم در حال پیدا کردن استعداد های برتر جهان هستند امروز سه نفر از بازیکنان که در لیست طولانی بارسا حضور دارند کم کم تبدیل به اهداف باشگاه شده اند میانگین سنی آن ها 19 تا 21 سال است و این پروژه با نام oranje کاملا در حال بررسی و پیگیری است.

 

سران بارسلونا مسابقات بیشماری از لیگ هلند چه در سطح بین المللی و چه در مسابقات اروپایی و.. را از این سه نفر بررسی کرده اند همه آن ها در برنامه های رونالد کومن در تیم ملی وارد شده اند .

 

بارسلونا از فصل گذشته مالن 21 ساله از psv را زیر نظر دارد هر چند درخشش اصلی او طی ماه های اخیر بوده است هرچند او اکنون به دلیل مصدومیت دور از میادین است اما قدرت تمام کنندگی خوبی دارد او میتواند در تمام جناح ها فعالیت کند تکنیک خوبی هم دارد و سرعت قابل توجه ای هم در بازی به نمایش میگذارد , او در سن 16 سالگی کار خود را در اکادمی آرسنال و تیم های رده پایین آژاکس شروع کرده است .

 

مطابق منابع psv برای این بازیکن 28 میلیون یورو میخواهد قرار داد او با psv 2024 به اتمام میرسد .

 

 

دومین نفر میرون بوادو بازین 19 ساله آلکمار است که کومان از او هم استفاده کرده است او قدرت تهاجمی خوبی دارد و میتواند در تمام پست های هجومی بازی کند قرار داد او 2023 با تیمش به پایان میرسد و طبق گزارش ها قیمت وی 25 میلیون یورو است اما احتمال بالا رفتن این مقدار وجود دارد.

 

گزینه سوم بازهم از تیم الکمار است  کالوین استنگس 21 ساله , او هم در خط حمله عملکرد بسیار خوبی دارد و قدرت دریبل و شوت قوی دارد . قدرت بدنی خوبی دارد و ارزش او روز به روز در حال افزایش است او تا 2023 با الکمار قرار داد دارد و اکنون 20 میلیون یورو قیمت دارد که قطعا پایین نخواهد آمد.

 

این بازیکن همچنین کار خود را از تیم جوانان همین باشگاه یعنی الکمار شروع کرده است.

 

باید دید با گذشت زمان کدام یک از این سه بازیکن از لیگ هلند میتواند شانس حضور در ترکیب بارسلونا را داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.