پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک فرصت خوب برای رئال مادرید : وار احتمالا از لیگ قهرمانان حذف میشود !

کد خبر : 99441  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399
این تصمیم روی بازی ها تاثیر زیادی خواهد گذاشت

اختصاصی بارسا نیوز - با توجه به قوانین جدید فوتبال در رابطه با ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که وار از رقابت های فوتبال اروپا حذف شود.

 

طبق گزارش موندو دیپوریتو و به نقل از RMC Sport سران لیگ قهرمانان اروپا در روز پنج نشبه قرار است درباره نجوه ادامه رقابت های اروپایی یک کنفرانس ویدیو دیگری داشته باشند.

 

این منبع اضافه میکند که یکی از مواردی که قرار است روی ان تصمیم گرفته شود حذف وار از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا خواهد بود , با توجه به قوانین جدید فوتبالی در رابطه با ویروس کرونا داوران حاضر در اتاق وارد امکان ندارد که یتوانند پروتکال های بهداشتی را رعایت کرده و فاصله های لازم را از هم رعایتن کنند در نتیجه حذف این قسمت از فوتبال روز پنجشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

با توجه به تاریخچه رئال مادرید بخصوص در لیگ قهرمانان اروپا در رابطه با داوری و شکست ان ها مقابل منچستر سیتی این میتواند یک خبر خوشحال کننده برای این تیم باشد چون در این طور مواقع همیشه داوری ها برای این تیم سودمند بوده اند چیزی که ژاوی طی مصاحبه اخیرش درباره آن به خوبی صحبت کرد. ( جزئیات )

 

البته قرار است احتمال پرده کشی در این اتاق هم مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد و در نهایت باید تا فردا و تصمیم نهایی این نهاد در این رابطه منتظر بمانیم اما چیزی که مشخص است این است که حذف وار اکنون بسیار محتمل است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.