پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونمایی روزنامه مارکا از نقشه کیکه ستین برای احیای دوباره فلیپ کوتینیو در بارسا

کد خبر : 99504  |  زمان ارسال : شنبه 6 اردیبهشت 1399
بازکشت کوتی به پست تخصصی خود

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین برای بازگشت کوتینیو به بارسا بنظر میرسد چند نقشه در سر دارد هر چند با توجه به شرایط این بازیکن بازگشت او کمی بعید به نظر میرسد.

 

طبق گزارش مارکا کیکه ستین برنامه ویژه ای برای احیای دوباره فلیپ کوتینیو در بارسا دارد , ستین میخواهد که برخلاف والورده از کوتینیو در خط هافبک و پست تخصصی اش استفاده کند. احتمالا او یار تعویضی با ارتور ملو خواهد شد در حالی که دی یانگ و بوسکتس کنار ومی خواهند بود.

 

ستین میخواهد با اضافه کردن کوتینیو یک تراوت بزرگ را به خط هافبک خود بدهد چون کوتینیو میتواند با ارسال پاس های کلیدی خلاقیت خط هافبک را بالاتر برد.

 

والورده برخلاف ایده کیکه ستین بیشتر از کوتینیو در وینگر چپ استفاده میکرد که تحرکات این بازیکن بشدت کاهش پیدا میکرد در بایرن هم تقریبا این داستان ادامه دارد و شاید کیکه ستین بتواند بهترین بازی را از کوتینیو بگیرد.

 

البته بازگشت وی برای بارسا اسان نخواهد بود چون بعد از چند بازی با پیراهن بارسا با توجه به وجود یک بند در قرار داد کوتینیو بارسا باید 20 میلیون یورو دیگر بخ لیورپول بپردازد.

 

ستین قبلا طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که با توجه به شرایط کوتینیو را برای فصل بعد جزو بازیکنان بارسا میداند. چلسی به گرفتن این بازیکن بسیار نزدیک شده است و احتمالا این انتقال هم قرضی اما این بار با بند خرید اجباری خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.