پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده : مالکیت در فوتبال مهم است اما نه به بزرگنمایی رسانه ها / مربی بودن لئو مسی خیلی اسان است !

کد خبر : 99506  |  زمان ارسال : شنبه 6 اردیبهشت 1399
ارنستو والورده صحبت های جالبی داشته است

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده در کنفرانس مربیان منطقه باسک ها شرکت کرده و صحبت های جالبی را پیرامون فوتبال و لئو مسی انجام داده است.

 

او میگوید که مالکیت توپ مهم است اما رسانه ها درباره آن بزرگنمایی کرده اند.

مالکیت درباره تلاش برای برنر بودن از رقیب و تسلط بر بازی است که شانس بیشتری از حریف را به شما میدهد مواقعی وجود دارد که شما بر بازی تسلط دارید اما شانس ندارید , برای داشتن شانس باید توپ را بیشتر در اختیار داشته باشید . من دوست دارم که توپ را کنترل کنیم چون باعث خارج شدن حریف از جریان بازی میشود اما سوال اینجاست که بدون داشتن توپ شما چگونه باید باشید؟

این مربی ادامه داد :

در نعایت مالکیت توپ راهی برای پیروزی در بازی ها است رسانه ها کمی در این باره بزرگ نمایی میکنند اما در کل مالکیت تنها یک راه برای رسیدن به پیروزی است . اگر میخواهید که تهاجمی بازی کنید باید بدون توپ هم پرخاشگر باشید.

لئو مسی؟

لئو مسی را نمیتوان با کسی مقایسه کرد خیلی سخت است له او بگوید که بازی فلان بازیکن را دیده ای یا نه وقتی او در تمرینات کار های انجام میدهد که خودتان هم تا به حال ندیده اید. گاهی اوقات در کنار زمین به این می اندیشید که این چنین لمس توپ میتواند خوب باشد اما در نهایت او این وضعیت را خیلی بهتر از شما از زمین میبیند و تصمیمی بهتر از شما میگیرد.

وی ادامه داد :

مربی مسی بودن بسیار اسان است چون او نیز نسبت به تیم انگیزه خوبی دارد او همیشه میخواهد پیروز باشد و همیشه تعهد ویژه ای به بازی ها و باشگاه دارد . او این تعهد را به گروه منتقل میکند و همه را وادار میکند که در سطح بالاتری نسبت به قبل بازی کنند دیدن بازی او از دور چشمگیر است اما در تزدیک حتی بهتر است...

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.