پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگه داشتن کوتینیو برای فصلی بعدی برای بارسا چقدر خرج خواهد داشت ؟

کد خبر : 99745  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
مارکا میگوید 50 میلیون یورو !

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو در تابستان به بارسا بازخواهد گشت بایرن مونیخ نمیخواهد که بند 120 میلیون یورویی این بازیکن را فعال کند.

 

طبق گزارش مارکا بارسلونا اگر بخواهد کوتینیو را برای فصل 2020/21 در تیمش نگه دارد خرجی معادل 50 میلیون یورو را باید متحمل شود. این منبع میگوید که کوتینیو در سال 30 میلیون یورو حقوق میگیرد هر چند طبق گفته رسانه های نزدیک به خود بازیکن و باشگاه بارسا او در سال حدود 14 تا 15 میلیون یورو حقوق میگیرد , گریزمان اکنون در بارسا سالانه 21 میلیون یورو حقوق میگیرد.

 

از طرفی دیگر بارسا در صورتی که کوتینیو 100 بازی برای تیم انجام دهد باید 20 میلیون یورو دیگر به حساب لیورپول واریز کند , او اکنون 76 بازی برای بارسا انجام داده است. با جمع کردن این اعداد به رقمی 50 میلیون یورویی خواهیم رسید.

 

هرچند اگر مارکا در رقم دستمزد هم اشتباه کرده باشد حداقل بارسا باید خرجی بین 30 تا 35 میلیون یورویی با نگه داشتن کوتینیو در تیم متحمل شود. 

 

بارسا در نظر دارد که این بازیکن را در همین تابستان با پیشنهاد بین 100 تا 80 میلیون یورو به فروش برساند , فعلا باشگاه منتظر پیشنهادات تیم های چون چلسی و نیوکاسل است البته اگر فروش او انجام نشد بارسا بازهم میخواهد این بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.