پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جیووانی البر : همه منتظر کوتینیو لیورپول در بایرن بودیم اما ذهن او هنوز در بارسا گیر کرده است !

کد خبر : 99907  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399
جیووانی البر مهاجم پیشین بایرن مونیخ درباره هم وطن خود کوتینیو صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - فلیپ کوتینیو در بایرن موینخ هم شرایط مشابه با بارسلونا را دارد و با نسخه طلایی خود کاملا فاصله دارد.

 

جیووانی البر مهاجم پیشین بایرن مونیخ با سایت گل درباره هم وطن خود صحبت کرده او میگوید به نظر میرسد که کوتینیو اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

وقتی فلیپ به بایرن رفت همه امیدوار بودند که همان کوتینیو لیورپول را ببینیم جای که او خوب بازی میکرد اما او بعد از یک فصل بد از بارسا امد که اوضاع برای او خوب نیود ,  فکر میکنم که ذهن او هنوز در بارسا گیر کرده بود بنظرم او فردی است که هنگامی که شرایط خوب پیش نرود خیلی راحت میتواند تکانی به خود بدهد او فردی نیست که الان است.

وی ادامه داد :

این طور چیز ها از یک شخص به شخصی دیگر متفاوت است ما سانتاکروز را در پاراگوئه داشتیم که او هم همینطور بود افرادی هستند که با خودشان قبل از بازی میگویند که میخواهند در این بازی خود را نشان دهند و افراد دیگری هستند که متزلزل هستند و به خودشان اعتقاد ندارند اگر کسی درباره کوتینیو اینگونه فکر میکند شرم اور است جون او بازیکن بسیار عالی است نمیدانم بایرن او را حفظ خواهد کرد یا خیر همه چیز در فوتبال میتواند خیلی سریع اتفاق افتد.

این مهاجم ادامه داد :

میخواستم با او صحبت کنم اما این بحران ویروس کرونا رخ داد البته از طریق تیاگو یکسری توصیه های به او کرده ایم هر وقت او توپ را در اختیار میگیرد همه انتظار دارند که اتفاق خارق العاده ای رخ بدهد اما او نمیتواند همچین انتظاری را از خودش داشته باشد گاهی اوقات برای دریبل و شوت زدن باید مقداری هم با توپ به شکل ساده جلو تر بروید در کل ابتدا باید روی تیم تمرکز کنید سعی کنید اشتباهات کمتری انجام بدهید و اعتماد به نفس خود را بدست آورید بنظرم این روز ها او اعتماد به نفس کاغی ندارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.