پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ما برگشتیم تا فوتبال را رنگ کنیم(به مناسبت بازگشت بارسلونا)

زمان ارسال : شنبه 24 خرداد 1399
انتظار کشیدن همیشه سخت بوده و همیشه سخت است.گاهی انتظار کشیدن بسیار شیرین و دل انگیز و گاهی بسیار تلخ و دلهره آور است.اما در این مدت زمان که از تیم محبوب خود دور بوده ایم انتظار ما از دسته دوم است.بعد از مدتی که تیم محبوب و بازیکنان محبوبمان را ندیدم بلاخره امشب زمان انتظار به سر رسیده و قرار است فوتبال ها هر چند متفاوت از قبل شروع شود و انتظار ما به سر برسد.این شاید شروعی بر پایان تلخ فوتبال باشد و شاید هم آغازی ترسناک از قطع شدن مجدد آن.به هر حال امشب شب موعد است و امیدواری تمام هوادران بارسلونا.امیدواری برای پیروزی ها و گلباران های تیم های حریف.امیدواری برای اینکه دوباره بارسلونای باطراوت و شاداب را ببینیم.امیدواری برای آقای گلی و موفقیت های مجدد لیونل مسی .امیدواری برای دیدن لوئیز سوارز که به فرم سابق بازگشته است و دوباره همان قاتل بی رحم سابق است.امیدواری برای درخشش خرید های جدیدمان مثل گریزمان-فرانکی و درخشش بازیکنان با سابقه مانند پیکه و بوسکتس.امیدواری برای دیدن بارسلونایی شبیه بارسلونای دوران نه چندان دور که تیم ها فقط برای گل نخوردن با آن رو به رو میشدند.
امشب اما امیدواری مان حتی بیشتر هم میشود چون با قانون جدید 5 تعویض میتوانیم سرمایه های باشگاه(بازیکنان آکادمی لاماسیا ) رو ببینیم.سرمایه هایی که باید نشان دهند که خون آبی اناری در رگ آنها جاری است و تکلیف خود یعنی تیکی تاکا را به خوبی آموختند.بازیکنانی که با درخشش خود باید نشان دهند که تیم باید همیشه نیم نگاهی به لاماسیا داشته باشد.
امشب اما ستین نیز باید خود را نشان دهد.باید دید که چه طور تیم خود را برای 11 فینال سخت و لیگ قهرمانان آماده کرده و به میدان فرستاده.باید نشان دهد که آیا توانسته مشکلات تیم از قبیل روانی-فیزیکی-تاکتیکی و ... را برطرف کند و همان تیمی را به ما تحویل دهد که انتظارش را داشتیم.او امشب علاوه بر تمامی مهاجمان خود (به جز دمبله)سوارز آماده را نیز دارد و دستش برای تعویض در هر پستی باز است.
امشب بهترین بازیکن دنیا می آید تا شاید به قول لینکر به توان از فوتبال بدون تماشاچی نیز لذت بردولیونل برمیگردد تا با جادوی اعجاب انگیزش روح دوباره ای به کالبد فوتبال هدیه دهد و با پاس ها-گل ها -دریبل های بی نظیرش دوباره ما را پای تلویزیون میخکوب کند و دوباره حس شور و غرور و هیجان را در ما برانگیزد.
امشب اما کسی برایش مهم نیست بازی در چه ساعتی است مهم این است که یکی از بهترین و بزرگترین تیم های فوتبال دارد بازمیگردد و این بازگشت یعنی بازگشت واقعی فوتبال.
یادمان نرود در این چند وقت فهمیدیم شاید ساده ترین و مهمترین تفریحمان هم گرفتنی است و باید زندگی بدون آن را آموخت.فوتبال ندیدیم اما هر لحظه به فکر آن بودیم.شاید الان یاد گرفته باشیم که از ثانیه به ثانیه فوتبال باید لذت برد از باخت تیم مان از مصدومیت بازیکن مورد علاقه مان و .... یاد بگیریم به همه تیم ها و بازیکنان احترام بگذاریم و به آن ها توهین نکنیم شاید که دیگر آن ها را نبینیم یا برای دیدن آن ها خیلی دیر شده باشد.
امشب اما مهمتر از تمام این ها بارسلونا باز میگردد آری بازمیگردیم تا فراتر از یک باشگاه را به تمامی دنیا نشان دهیم.بازمیگردیم تا نشان دهیم برای تمامی جام ها خواهیم جنگید و ترسی از هیچ تیمی نداریم.بازمیگردیم تا نشان دهیم فقط به برد و کسب جام می اندیشیم آری بازمیگردیم تا فوتبال را رنگ کنیم.

به مناسبت بازگشت تیم محبوبمان
تقدیم به تمامی طرفداران بارسلونا
نویسنده:پارسا
#بدون توهین
# we color football
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.