پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاس گل های فصل دروازه بان بارسلونا بیشتر از ادن هازارد! خخخ

زمان ارسال : یکشنبه 17 آذر 1398
اولین گل بارسلونا در بازی شنبه مقابل مایورکا با پاس گل مارک آندره ترشتگن به ثمر رسید. دروازه بان آلمانی با ضربه ای بلند توانست آنتوان گریزمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و مهاجم فرانسوی اولین گل بارسلونا را به ثمر برساند.

ترشتگن روی یک ضربه شروع مجدد توپ را با قدرت هر چه تمام تر روانه نیمه زمین حریف کرد و در نهایت این گریزمان بود که توپ را کنترل کرد و توانست با ضربه از زیبا گل اول تیمش را به ثمر برساند. این اولین باری نیست که ترشتگن در لالیگا پاس گل می دهد. او در مقابل ختافه نیز به سوارز پاس گل داده بود و در این فصل مجموعا دو بار موفق شده این کار را انجام بدهد.

ترشتگن بدین ترتیب در این فصل با دو پاس گل از خیلی از بازیکنان مهم لالیگا بیشتر پاس گل داده است. به طور مثال ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در این فصل در لالیگا فقط یک پاس گل داده و در عین شگفتی یک دروازه بان آماری بهتر از او داشته است.

دروازه بان آلمانی از بهترین بازیکنان بارسلونا در این فصل بوده و نقش مهمی در صدرنشینی کاتالان ها در لالیگا و چمپیونزلیگ ایفا کرده است. در حال حاضر بحث های زیادی وجود دارد که او باید جانشین نویر در تیم ملی آلمان شود.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.