پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیگر سریال مشهور خانه اسکناس: ویدال می‌توانست در سریال ما بازی کند

زمان ارسال : چهارشنبه 20 فروردین 1399
بازیگر سریال La Casa de Papel یا همان خانه پول که در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در دنیاست و موضوع آن سرقت یک بانک توسط چند نفر است اعلام کرده ویدال به دلیل تیپ ظاهری می‌توانست در این سریال بازی کند.

در حالی که بسیاری در انتظار انتشار فصل جدید این سریال‌ هستند، دارکو پریک، بازیگر نشق هلسینکی، بازیکنان بارسا را به شخصیت‌های حاضر در این سریال تشبیه کرد. پریک گفته: اگر بازیکنان بارسلونا بازیگران سریال خانه پول بودند مسی می‌توانست پروفسور (شخصیت اصلی و مغز متفکر گروه) باشد زیرا مانند او شخصیتی آرام دارد. گریزمان می‌توانست دنور باشد و لوئیس سوارز هم می‌توانست توکیو باشد.

پریک در ادامه گفت: پیکه می‌توانست جای شخصیت من یعنی هلیسینکی قرار گیرد و راکیتیچ هم به جای شخصیت برلین.

دارکو در پایان افزود: به شما اطمینان می‌دهم ویدال می‌توانست در سریال ما به عنوان بازیگر حضور یابد زیرا مدل مو و ظاهر او مناسب این سریال است.

سریال خانه پول که به زبان اسپانیایی ساخته شده از سال ۲۰۱۷ در کشورهای مختلف پخش شده و علاوه بر استقبال فراوان از سوی تماشاگران، جوایز زیادی را هم برنده شده است. ماسک‌های استفاده شده در این سریال هم بارها از سوی بازیکنانی چون نیمار مورد استفاده قرار گرفته و حتی رونمایی از خرید فلورنزی توسط والنسیا با استفاده از تم این سریال ساخته شد.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.