پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک مشکل بزرگ قبل از ال کلاسیکو

زمان ارسال : چهارشنبه 28 مهر 1400
به نام خدا
دوستان همونطور که در جریان هستید آروئوخو باز هم مصدوم شده و ما مثل فصل گذشته مطمئن ترین دفاع خودمون رو در یکی از حساس ترین موقعیت های فصل از دست دادیم . اروئوخو فصل گذشته در بازی های رفت و برگشت مقابل پاریس غایب بود و نتیجه نبودش هم ازادی امباپه و ناتوانی پیکه و لنگله برای برای مهار اون بود که در نهایت باعث شد امباپه در مقابل ما هتریک کنه . رئال مادرید هم مثل پاریس یک بازیکن تکنیکی و خطرناک و سرعتی به نام وینیسیوس داره که با توه به تکنیک و دریپلینگش می تونیم بگیم از امباپه هم می تونه برای ما خطرناک تر باشه . درسته که تمام کنندگی خیلی خوبی نداره ولی فراموش نکنیم که کنارش یک مهاجم تراز اول داره هرچقدر تمام کنندگی وینیسیوس بد باشه بنزما تو این کار تبحر داره و ترکیب سرعت وینیسیوس و تمام کنندگی بنزما باعث شده که رئال تا الان یکی از بهترین خط حمله های اروپا رو داشته باشه . تنها کسی که من امیدوار بودم بتونه این زوج رو از کار بندازه رسیدنش به این بازی احتیاج به یک معجزه داره .
درسته که پیکه و گارسیا رو برای این بازی در اختیار خواهیم داشت ولی این خط دفاع نه سرعت متوقف کردن وینیسیوس رو داره و نه فیزیک مناسب رو به همین خاطر به نظرم در صورت نرسیدن اروئوخو ، ما حتما باید یک مدافع با سرعت بالای دیگه بجاش بزاریم که بجز مینگوئزا کسی دیگه ای پیدا نمیشه . اون توانایی مهار بنزما و وینیسیوس رو داره و در سرعت هم کم نمیاره قرار گرفتن مینگوئزا کنار یکی از بین پیکه و گارسیا کلید متوقف کردن خط حمله رئال خواهد بود .
در سایر پست ها برتری ما نسبت به رئال خیلی بیشتره مخصوصا در خط هافبک که با توجه به هافبک های جوون و با استعداد خودمون می تونیم خط هافبک مسن رئال رو به خوبی از بازی خارج کنیم و در خط حمله هم با بودن فاتی و ممفیس و ضعف دفاعی رئال بعد از ازدست دادن راموس و واران می تونیم به راحتی به رئال ضربه بزنیم .
اما یک نکته که بیشتر از همه باعث ترس میشه بازگشت کومان به سیستم سه دفاعه و اتوبوس پارک کردن جلوی رئاله دقیقا مثل بازی با بایرن که نتیجش رو دیدیم و مشخص شد که بارسا به هیچ عنوان نمی تونه با بازی دفاعی نتیجه مطلوبی بگیره . اگر کومان بخواد سه دفاعه ترکیب بچینه به احتمال زیاد باید شاهد حضور لنگله کنار گارسیا و پیکه باشیم یعنی سه مدافع کم سرعت و ضعیف که به راحتی رئال می تونه با استفاده از اشتباهات اونا برنده دیدار بشه و اگه سه دفاعه بازی کنیم احتمالا وینبک هامون هم اکثر مواقع برای دفاع کردن باید عقب بیان و اینطور دیگه نمیتونیم شاهد همکاری های البا با فاتی و حملات دست از سمت مقابل باشیم .
اگر کومان می خواد شجاعت خودش رو نشون بده باید تیم رو طوری اماده بازی کنه که رئال مجبور بشه عقب نشینی کنه و این کار با سیستم سه دفاعه جواب نمیده .
مهره های کومان اکثرا از مصدومیت برگشتن و دستش برای چیدن ترکیب خیلی نسبت به بازی با بایرن باز تره و دیگه دلیلی نداره که با 11 نفر دفاع کنه .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.