پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ جنجالی گری لینه کر به سوال مسی بهتر است یا رونالدو + بارسلونا و یک شکست نقل و انتقالاتی دیگر + احتمال برگزاری متمرکز بازی های لیگ قهرمانان اروپا

زمان ارسال : یکشنبه 11 خرداد 1399
با وجود تمام مقایسه هایی که طی این مدت بین مسی و رونالدو مطرح بوده اما ستاره سابق بارسلونا و یکی از معروف ترین مجریان حال حاضر دنیا یعنی گری لینه کر معتقد است که مسی فاصله بسیار زیادی با کریس رونالدو دارد. لینه کر در مصاحبه‌ای پیرامون مقایسه این دو بازیکن گفت: «مردم به هر لحاظ در زندگی خود دید دوگانه دارند که بحث بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز یکی از آن ها به حساب می‌آید. معمولاً انتخاب کردن یکی از بین دو نفر به این موضوع بستگی دارد که شما هوادار کدام یک از تیم های بارسلونا، رئال مادرید و یا یوونتوس باشید. البته فکر می‌کنم که هیچ مشکلی هم در این موضوع وجود ندارد و قطعا آن را در خواهم کرد. من یکی از طرفداران مهم کریستیانو رونالدو به حساب می‌آیم اما نباید در مورد اینکه چه کسی جز مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است خیلی بحث و صحبت کنیم. البته این نظر من است و فکر می‌کنم که هیچ رقابت تنگاتنگ و نزدیکی بین این دو نفر وجود ندارد. به طور قطع لیونل مسی در بارسلونا در چند مقطع در کنار تیم های متشکل از بازیکنان مختلف بازی کرده اما چیز جالب درباره او این است که آمارش در همه مواقع فوق العاده و شگفت انگیز بوده است. بارها شده که او منتقدانش را دعوت به سکوت کرده است و باعث شده که آنها به اشتباه خود پی ببرند. طی فصول گذشته از قدرت بارسلونا کاسته شده اما با این وجود هیچ تغییری در درخشش مسی ایجاد نشده است. در فوتبال روز دنیا بسیار دشوار است که یک بازیکن با سطح مسی در یک باشگاه باقی بماند. این در حالی است که او از ۱۳ سالگی به اسپانیا سفر کرده و هنوز هم در آنجا باقی مانده است. با این حال در صورتی که او از این تیم به هر دلیلی جدا می‌شد، قطعاً بسیاری او را بی تعصب خطاب می‌کردند.»
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
بر کسی پوشیده نیست که لائوتارو مارتینز جدی ترین هدف تابستانی بارسلونا به شمار می آید و مدیران اینتر و بارسا نیز مذاکره بر سر انتقال این مهاجم گلزن را تایید کرده اند. اما باشگاه ایتالیایی تقریبا به هیچ وجه حاضر به تخفیف دادن نیست و تنها خواهان پرداخت بند 111 میلیون یورویی موجود در قرارداد لائوتارو شده است. اما مدیران بارسلونا علاقمند به حضور یک بازیکن در این قرارداد برای کاهش رقم هستند که گزینه های پیشنهادی هیچیک مورد توجه آنتونیو کونته قرار نگرفه اند. نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد اینتر حاضر است با جذب کلمنت لانگله در مورد لائوتارو تخفیف دهد، اما این بازیکن خواهان ماندن در نوکمپ است.
کلمنت لانگله در سال های اخیر تبدیل به زوج ثابت جرارد پیکه و بازیکن مهمی در ترکیب بارسلونا شده و نمی خواهد این تیم را به مقصد سری آ ترک کند. پیش از این اینتر برای جذب آرتور ملو، هافبک 23 ساله و برزیلی بارسلونا نیز ابراز علاقه نشان داده بود که او نیز در شرایطی مشابه جدایی از بارسا را رد کرده بود. بارسلونا بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، چونیور فیرپو و یا نلسون سمدو را به عنوان بخشی از قرارداد لائوتارو به اینتر پیشنهاد داده که هیچکدام مورد پسند باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته اند.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
اتحادیه فوتبال اروپا همچنان موافق ایده برگزاری بازی‌‌های مراحل نهایی لیگ قهرمانان است و امکان دارد این بازی‌ها را در محلی متفاوت برگزار کند. با مشخص‌شدن زمان ازسرگیری مسابقات داخلی فوتبال در اکثر کشورهای اروپایی، اکنون یوفا جدی‌تر از همیشه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست. طبق گزارش شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا، پس از 2‌ماه وقفه به‌دلیل شیوع کرونا، اتحادیه فوتبال اروپا خواهان شروع دوباره بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از روز هفتم آگوست (17مرداد) است. هم‌اکنون سرنوشت برخی از بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها ازجمله مصاف بارسلونا-ناپولی و یوونتوس-لیون مشخص نیست و تنها بازی‌های دور رفت به‌صورت کامل انجام شده است. برنامه یوفا این است که با مشخص‌شدن چهره تمامی تیم‌های صعودکننده از مرحله یک‌هشتم نهایی، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی را به‌صورت تک‌حذفی، در روزهای 13 و 14آگوست (23 و 24مرداد) برگزار کند و در ادامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال را هم به‌صورت متمرکز و در یک کشور به پایان برساند. در عین حال سایت «ایندیپندنت» انگلیس خبر داد احتمال تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان هم وجود دارد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ترکیه، استانبول نمی‌تواند میزبان خوبی برای فینال این رقابت‌ها باشد چون محدودیت‌های سفری زیادی به ترکیه وجود دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.