پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ و پپ دیگر خسته شدیم + رکوردی خاص در شبی تلخ + قیمت پیشنهادی یونایتد برای سانچو + انتقال رسمی سانه به بایرن

زمان ارسال : چهارشنبه 11 تیر 1399
این یورگن کلوپ و گواردیولا هم گندش را درآورده‌اند. آقا این نان به هم قرض دادن‌ها چیست؟ مگر شما با هم رقیب نیستید؟ آنقدری که در این چند روز پپ از قهرمانی لیورپول تمجید کرده، خود هواداران این تیم تعریف نکرده‌اند. تازه گواردیولا گفته قبل از بازی پنجشنبه به افتخار لیورپول تونل افتخار هم خواهند زد. از این طرف هم یورگن کلوپ گفته: «گواردیولا بهترین مربی دنیاست.» بس کنید دیگر، حال‌مان به هم خورد. آقای گواردیولا چرا نمی‌گویی قهرمانی لیورپول مهندسی‌شده بود؟ مگر می‌شود یک تیم 30سال قهرمان نشود و بعد ناگهان 7 هفته قبل از پایان فصل جام بگیرد؟ معلوم است یک کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بوده. اصلا چرا با شروع لیگ مخالفت نکردی؟ چرا نگفتی: «اولویت من وضعیت اقتصادی مردم است، نه فوتبال؟» کمی اخبار فوتبال ایران را دنبال کنید و چیزهای مفید یاد بگیرید لطفا!
********************************************************************************
بارسلونا با تساوی ۲-۲ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد تا امیدهای قهرمانی‌اش کمرنگ‌تر شود. با این حال در شبی که بارسا متوقف شد، کاپیتان لیونل مسی عملکرد خوبی داشت و ضمن ساختن گل نخست، گل دوم تیمش را هم زد. مسی در این بازی موفق شد هفتصدمین گل دوران بازی‌اش را به ثبت برساند. او ۶۳۰ گل با پیراهن بارسلونا زده و ۷۰ مرتبه هم با پیراهن تیم ملی آرژانتین دروازه رقبا را باز کرده است.
********************************************************************************
جیدون سانچو ستاره 20 ساله انگلیسی در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان بوروسیا دورتموند بوده و با 17 گل خود در فصل جاری نقش مهمی در نایب قهرمانی زردپوشان داشت. سانچو با تنها 7 میلیون یورو از سیتی به خدمت گرفته شد و خیلی زود ثابت کرد که باشگاه انگلیسی او را تا چه اندازه ارزان و مفت از دست داده است. ارزش کنونی سانچو 120 میلیون یورو تخمین زده می شود. در هفته‌های گذشته ما صحبت های زیادی در رابطه با علاقه لیورپول به جذب این بازیکن مطرح شده بود اما با این حال امروز یورگن کلوپ اعلام کرد که این باشگاه در نقل و انتقالات پیش رو تنها به حفظ ستاره های خود فکر می‌کند و خرید بزرگ نخواهد داشت. از طرفی رقیب سنتی لیورپول یعنی منچستریونایتد نیز یک مشتری جدی برای ستاره انگلیسی محسوب می شود. با این حال و در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که شیاطین سرخ حداقل در نقل و انتقالات پیش رو حاضر نیستند که مبلغی بیشتر از 50 میلیون پوند برای جذب جیدون سانچو هزینه کنند؛ چیزی که با خواسته های باشگاه آلمانی فاصله بسیار زیادی دارد.
********************************************************************************
مدت‌هاست که بحث انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می شود. پیش‌بینی می‌شد که این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بایرن شود اما مصدومیت بدموقع و شدید او پیش از آغاز فصل مانع این اتفاق شد. با وجود منتفی شدن این انتقال در تابستان گذشته اما باز هم در ماه های اخیر بحث حضور سانه در بایرن بسیار داغ دنبال شده است. از طرفی اخیرا پپ گواردیولا نیز در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که ستاره آلمانی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه انگلیسی را رد کرده و قصد دارد در پایان فصل اتحاد را ترک کند.
حالا و در همین رابطه اما دقایقی پیش بیلد آلمان مدعی شد که انتقال ستاره آلمانی به بایرن مونیخ قطعی شده است و این بازیکن 100 درصد فصل آینده را در آلیانز توپ خواهد زد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط این منبع آلمانی سانه با قراردادی پنج ساله راهی بایرن مونیخ خواهد شد و باشگاه منچسترسیتی نیز 50 میلیون یورو بابت این انتقال دریافت خواهد کرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.