پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گروه به گروه لیگ قهرمانان (2)

زمان ارسال : جمعه 11 مهر 1399
گروه E

بعد از ولخرجی تابستانی انتظار روشنی از چلسی وجود دارد که حداقل به دستاورد فصل قبل یعنی مرحله یک‌هشتم‌نهایی برسد و مانع زیادی هم مقابلشان قرار ندارد. سویا که دوباره قهرمان لیگ اروپا شده، تیم محکم و خوبی است اگرچه اور بانگا، سرخیو ریکو و سرخیو رگیلون را از دست داده اما تیم‌های سوم و چهارم این گروه کم آزار به نظر می رسند. کراسنودار که بعد از سومی در لیگ روسیه، در پلی‌آف پائوک را شکست داد و به این مرحله رسید، تنها تازه وارد در میان تیم‌های رده سوم گروه ها بود در حالی که رن، تیم سوم فصل قبل فرانسه، در میان رتبه در میان ۳۲ تیم یکی مانده به آخر است.

پیش‌بینی: ۱- چلسی ۲- سویا ۳- رن ۴- کراسنودار

ستاره: تیمو ورنر(چلسی)

گروه F

احتمالا ضعیف ترین گروه تکه تیم هیجان‌انگیز اما متزلزل لوسین فاوره، بوروسیادورتموند بااستعدادهای جوان و نابش تیم اول گروه به حساب می آید. البته تیم اول این گروه در رده‌بندی زنیت سنت پترزبورگ است که زیر نظر هافبک سابقش، سرگی سماک و به لطف درخشش زوج خط حمله اش، آرتم زیوبا، کاپیتان تیم ملی روسیه و سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، دو قهرمانی پیاپی در لیگ روسیه به دست آورده. لاتزیو که فصل قبل لیگ ایتالیا را خوب شروع کرده بود اما بعد از تعطیلی کرونا به شدت افت کرد و کلاب بروژ، قهرمان بلژیک مثلث تیم‌هایی را که برای دومی می جنگند، کامل می کنند.

پیش‌بینی: ۱- بوروسیادورتموند ۲- زنیت ۳- لاتزیو ۴- بروژ

ستاره: ارلینگ هالند(دورتموند)

گروه G

برای نخستین بار، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی هم قرار می گیرند که اگرچه تصادفی است اما تلویحا افت آنها را به اثبات می رساند. این می تواند تکرار فینال سال ۲۰۱۵ و یک‌چهارم‌نهایی ۲۰۱۷ باشد اما یوونتوس و بارسلونا با مربی های جدید، آندره‌آ پیرلو و رونالد کومان در مرحله گذار هستند و این می تواند راه را برای دیناموکیف باز کند. آنها با مربیگری میرکا لوچسکوی باتجربه تیم سرحالی هستند و در پلی‌آف آلکمار و خنت را مقتدرانه برده اند. فرانس واروژ، قهرمان مجارستان، تیم دیگر گروه و آخرین تیم در رتبه بندی ۳۲ تیم است.

پیش‌بینی: ۱- بارسلونا ۲- یوونتوس ۳- دیناموکیف ۴- فرانس واروژ

ستاره: لیونل مسی(بارسلونا)

گروه H

قرعه‌کشی شاید به بدترین شکل ممکن برای منچستریونایتد رقم خورد که با دو تیم حاضر در نیمه‌نهایی فصل قبل، پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیگ در مرحله گروهی روبه‌رو می‌شود. یونایتد در یک‌هشتم‌نهایی دو فصل قبل پاریسی ها را شکست داد و بعد از آن سکان مربیگری را به طور کامل به اوله گونار سولشر سپرد که رکورد خوبی در عقب نشستن و ضدحمله زدن دارد. اما گرفتن نتیجه ای مشابه مقابل لایپزیگ یولیان ناگلزمان مستلزم داشتن دفاعی خیلی بهتر از آن است که یونایتد تا اینجای فصل داشته. باشاک شهیر استانبول این گروه را کامل می کنند، آنها که نخستین قهرمانی لیگ ترکیه را به دست آورده اند، ناصر شادلی و دمبا با را در ترکیب دارند.

پیش‌بینی: ۱- پاری‌سن‌ژرمن ۲- لایپزیگ ۳- منچستریونایتد ۴- باشاک شهیر

ستاره: کیلیان امباپه(پاری‌سن‌ژرمن)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.