پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رویایی که چندان هم دور از دسترس نبود

زمان ارسال : چهارشنبه 30 مرداد 1398
بارسلونا توی دو سه سال اخیر مبلغ هنگفتی از بودجه باشگاه رو به طرز بسیار ماهرانه ای ریخت توی جوب. ( اين مطلب رو بدون توجه به اینکه اینا میومدن زیر دست والورده و حرفای تکراری بعدش مطالعه کنین)

همونطور که میدونید قبل از انتقال ام باپه به پاریسن ژرمن، ایجنت ام باپه اونو به بارسا و رئال مادرید پیشنهاد داد اما هردو باشگاه ردش کردن و بارسلونا هم بودجه خودشو به دمبله اختصاص داد در حالی که میتونست مثل پاریسن ژرمن توی دو پنجره پول خرید ام باپه رو بده که چون پاریسن ژرمن همشو یه سال بعد داد ( به خاطر خرید نیمار دیگه اجازه پرداخت نداشتن) موناکو 180 تا گرفت در صورتی که بارسا حتی میتونست تا 160 تا قیمت رو پایین بیاره که ام باپه واقعا ارزش داشت.

اما ستاره دوم که من حتی از ام باپه هم بیشتر دوستش دارم چون شخصا پارسال دنبالش میکردم. ما 100 میلیون خرج گریزمان کردیم، بازیکنی که از نظر من خیلی بدرد بارسا نخواهد خورد ( به خاطر سبک بازیش و پست تخصصیش که عملا توی سیستم بازی ما وجود نداره) اتلتیکو مادرید فکر میکنم با 110 میلیون یورو ( اشتباه کردم 130 تا) فلیکس رو خرید که به نظر من کیفیتشو نشون داده بود درست مثل ام باپه.

همونطور که میبینید ساختن یه تیم قوی خیلی هم رویایی نیست و بستگی به تصمیم های درست و حسابی داره که خودمم میدونم این مدیریت( به علت تیم مدیریت ورزشی بسیار مزخرفش) همچین کاری نخواهد کرد چون اولین کار منطقی توی بارسا اخراج والورده بود واسه همین خیلی از کاربر ها آن چنان به تیم امیدی ندارن، شما هيچ وقت از بچه ای که راه رفتن بلد نیست انتظار دویدن نداری.

باز هم امیدوارم بارسلونا دووم بیاره.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.