پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: هر حرکت سوارز بوی گل می دهد بله مطمئنن سوارز نبود صدر هم نمیدید افسوس

زمان ارسال : سه شنبه 21 بهمن 1399
دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو پس از بازی با سلتا گفت:« شروع مسابقه برای ما کمی سخت بود چون حریف نظم و سازمان دهی خوبی در بازی‌اش داشت. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم که درنیمه اول هیچ یک از دو تیم موقعیت‌های گلزنی فراوانی نداشتند.

در نیمه دوم، عملکرد ما با تغییری که در سیستم بازی‌مان داشتیم بهتر شد و بلافاصله گل دوم را هم زدیم. اما حریف می‌خواست به هر قیمت ممکن امتیاز بگیرد و در پایان بازی هم به هدفش رسید. در مجموع فکر می‌کنم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود. همانطور که شاید گل اول ما برخلاف جریان بازی رقم خورد و یک جورهایی حق‌مان نبود، گلی که آنها در انتهای بازی زدند هم اینگونه بود.»
شانس قهرمانی:« طبیعی است که در طول فصل و با تعداد فراوان بازی‌‌هایی که وجود دارد، نظرات متفاوتی درباره سرنوشت فصل ارائه شود. ما راه خودمان را می‌رویم، من در مواجهه با برخی اتفاقات منفی که برای‌مان رخ می‌دهد، ترجیح می‌دهم به نکات مثبت تیمم که تعدادشان هم بسیار زیاد است فکر کنم.»

سوارز با 16 گل در صدر جدول گلزنان:« آمار او همه چیز را درباره‌اش می‌گوید. تمام حرکات او بوی گل می‌دهد. سوارز همیشه اینگونه بوده است. ما از زمانی که او را جذب کردیم، سعی در ارتقای نقاط قوتش داشتیم و به همین دلیل او را به محوطه جریمه حریف نزدیک‌تر کردیم. باید امیدوار باشیم که روند پیشرفت تیم ادامه داشته باشد.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.