پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی از دید هم‌تیمی‌هایش؛ بی‎‌تکرار، نجومی، بهترین

زمان ارسال : سه شنبه 26 اسفند 1399
باشگاه بارسلونا برای ادای احترام به لیونل مسی و قدردانی از کاپیتان اسطوره ای خود که شب گذشته با رکورد ژاوی هرناندز در تعداد بازی با پیراهن بلوگرانا برابر شد، ویدیویی جذاب را منتشر کرده است. ژاوری هرناندز و مسی اکنون هر کدام 767 بازی برای کاتالان ها انجام داده اند و مسی در بازی بعدی به تنهایی رکورددار بیشترین تعداد بازی برای آبی اناری ها خواهد شد.

در ویدیوی منتشر شده هم تیمی های سابق و حال حاضر لیونل مسی مثل آندرس اینیستا، دکو، آندرس پویول، لوییس سوارز، یوردی آلبا، نیمار و پدرو هر کدام مسی را با کلماتی چون نابغه و بهترین توصیف کرده اند.

مسی در بازی رسمی شماره 767 خود برای بارسا توانست دقیقه 13 گلزنی کند. او با یک شوت کات دار بسیار زیبا از فاصله 20 متری توانست توپ را به کمک تیر افقی وارد دروازه کند. این گل شماره 20 او در لالیگا نیز بود تا فاصله با لوئیس سوارز را به 2 گل افزایش دهد.

همچنین رونالد کومان، سرمربی بارسا، پس از پایان مسابقه راجع به مسی گفت: "نمی توانم چیز بیشتری راجع به لئو بگویم. سطح بازی که او برای اینهمه سال داشته و در اینهمه بازی داشته... او به رکورد ژاوی رسید و به زودی از آن عبور خواهد کرد. مسی مهمترین بازیکن در تاریخ بارسلونا است. خوشبختانه او همچنان در کنار ما است."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.