پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمام کننده ای نیست !

زمان ارسال : دوشنبه 12 آبان 1399
منبع : FCBN

بارسلونا بی موفق به پیروزی در برابر AE Prat نشد. شاگردان پیمنتا موقعیت های زیادی داشتند و بازی در دست آنها بود ، اما مانند تیم اصلی موقعیت های زیادی از دست دادند. .
و به تساوی صفر صفر رضایت دادند .

اما اهمیت این بازی آنجا معلوم میشود که هلندی هم در استادیوم یوهان کرایف در کنار دستیارانش هنریک لارسون و شرودر حضور داشت متأسفانه برای او ، بهترین روز برای نتیجه گیری نبود ، اگرچه فوتبالیست هایی بودند که جزئیات جالب توجهی از خود به جای گذاشتند. او بیشتر برای بررسی موریبا دلافونته و گوستاو مایا به تماشای این بازی نشسته بود .


جذاب ترین بازیکنی که کومان به چشم دید ، کنراد بود که این یکشنبه بهترین بلوگرانا بود. اما هدف اصلی کومان پیدا کردن تمام کننده ای قهار در این تیم بود .

یکی دیگر از دلایلی که شاید توجه کومان را جلب کرد ، موریبا بود. بازیکن قدرتمند خط میانی یکی از جواهرات بزرگ لاماسیا است و از آن خواسته می شود که روز به روز بهتر شود. او بازیکنی فیزیکی و بسیار کامل است. از این رو او را با پل پوگبا مقایسه می کند و مطمئناً استاد بزرگ عملکرد قابل توجه او را در مقابل پرات یادداشت کرده است.


گوستاوو مایا برای تیم B وارد زمین شد ، این بازیکن کیفیت خوبی در فصل قبل از خود به جا گذاشت ، اما این یکشنبه در 67 دقیقه مسابقه کار بزرگی انجام نداد. ماتئوس پریرا نیز آنچنان درخشان نبود .


کومان به نام هایی مانند اوریول بوسکتس ، میکا مرمل ، مینگو یا هیروکی آبه نیز توجه داشت. از بین آنها ، بوسکتس تنها کسی است که در زمین حرفه ای بازی کرده است. در بارسا به او اعتماد دارند اما به نظر نمی رسد که کومان از عملکرد او هیجان زده باشد.

پ.ن : اما کومان در این سفر یک چیز رو متوجه شد که نه تنها لاماسیا در تموم کنندگی نمیتونه کمکش کنه بلکه خودشم در این زمینه ضعف داره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.