پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارزیابی بازیکنان بارسلونا در بازی مقابل رئال سوسیداد

زمان ارسال : پنجشنبه 25 دی 1399
سلام
نگاهی می اندازیم به عملکرد بازیکنان بارسلونا مقابل رئال سوسیه داد


1. دروازه بان و مدافعان

Marc-Andre ter Stegen (GK) - 9/10 - با اینکه دو ضربه پنالتی سوسیه داد وارد دروازه وی شد ولی طبق معمول دیوار برلین سیو های مهمی را انجام داد. آلمانی دیشب بسیار برجسته و مثل همیشه تعیین کننده بود.

Oscar Mingueza (RB) - 6/10 - سرعت وی اگرچه به اندازه حریفش نبود اما در مقابل عملکرد خوبی داشت و چهار تکل موفق در پست دفاع راست انجام داد.

رونالد آراوخو CB) - 7/10) - در نیمه اول بازی خوب انجام داد و ایساک را دور نگه داشت. خط پشتی خود را به طور کلی ایمن نگه داشت و چهار بار دفع توپ داشت و دو بار دوئل موفق داشت.

کلمنت لنگلت CB) - 6/10) - از نظر دفاعی کار خاصی انجام نداد ، اما به خوبی پا به میدان گذاشت و بازیکنان را به راحتی پیدا کرد و بازی را با دقت پاس 96٪ به پایان رساند.

Jordi Alba (LB) - 6/10 - کاملاً مرتب و بدون خطا بازی کرد ، اما کاری از پیش نبرد و فقط سه پاس کلیدی انجام دهد.

2. هافبک ها

Sergio busquets (DM) - 8/10 - عملکرد کاملاً محکم دیگری از افسانه بارسا.

Frenkie de Jong (CM) - 6/10 - خوب است که ضربه سر نه چندان آسان از شش یاردی در دقیقه ۳۹ برای بارسا گلی در پی داشت. با این حال ، پس از آن خوب نبود ، در دقیقه ۵۰ پنالتی داد و یک فرصت کلیدی را ​​از دست داد. همچنین پنالتی اول بارسا در ضربات پنالتی را از دست داد.

Pedri (CM) - 7/1 - معمولاً روی بازی ها تأثیر می گذارد ، اما شاید عدم حضور لیونل مسی روی او تأثیر زیادی گذاشته بود

3. Forward

عثمان دمبله RW) - 6/10) - همچنان نشان دادن کیفیت خوبی دارد ولی بدشانسی بود که پاس گل نداد و سه پاس کلیدی داد اما در بعضی مواقع نیز بی فایده بود مخصوصا در دقایق پایانی بازی .

آنتوان گریزمان ST) - 8/10) - فرانسوی دومین پاس گل خود را در دو بازی داد تا دیونگ آن را گل کند . تصور کردن نقش مسی و داشتن همان تأثیر دشوار است - بدیهی است - اما با توزیع توپ خود به اندازه کافی خوب عمل کرد و چند پاس مهم داد.

Martin Braithwaite (LW) - 6/10 - دانمارکی در طول 90 دقیقه نقش بسیار کمی داشت ، اما بسیار خوب گریزمان را پیدا میکرد. جدای از این ، تلاش کرد با بازیکنان دیگر هماهنگ باشد .

4. تعویض ها

Trincao (LW) - 5/10 - بیشترین مدت حضور را در زمین از بین بازیکنان تعویضی داشت و کمترین سهم را داشت. وینگر پرتغالی در 42 دقیقه حضور در زمین ، 13 پاس موفقیت آمیز انجام داد همین !!

Riqui Puig (CM) - 7/10 - طبق معمول ، اسپانیایی پس از معرفی خود درخشان به نظر می رسید. او وقت اضافی را با دقت پاس 92٪ به پایان رساند ، مهمتر از همه ، پیروزی در ضربات پنالتی - یک لحظه ویژه برای جوان بود .

میرالم پیانیچ CM) - 6/10)

جونیور فیرپو RB) - 6/10)


منبع سایت 90min

اگر اشکالی می‌بینید بگید تا اصلاح کنم

البته بنظر خودم دمبله می‌تونست بهتر باشه و دیگه آخر بازی ماشین توپ لو دادن بود و بوسکتس نشون داد خیلی سرعتش افت کرده ولی هنوز هم بدرد تیم میخوره و مهره ای کلیدیه ...

عکس ها در کامنت ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.