پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ما تاریخ داریم!!!

زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1400
این بحث چیز جدیدی نیست، کم نشنیدیم که هواداران افراطی رئال، بگویند که ما تاریخ بزرگی داریم ولی بارسلونا و سایر تیم ها تاریخی ندارند، از اول یک تیم متوسط بودند و فلان و ...
امروز من خبری در مرجع دیدم که واقعاً دیگه حد و مرض چرت گویی رو در آورده بود! با این که متن در حتی بی منطق بود که ارزش جواب دادن نداشت، ولی من دلم میخواهد جواب سنگینی بدهم.
- ما تاریخ داریم!
تا اونجایی که من میدونم، ما ایرانی ها به تاریخ 7000 ساله کشورمون میبالیم و میگوییم که ما تاریخ داریم! و نکته آنجاست که تیم رئال سرجمع بالا و پایینش مجوعا 119 سال قدمت دارد (حتی دو سال از بارسا هم کوچکتر هستند!!! کوچولو!) و برخی جوری از تاریخ صحبت میکنند که همچین چیز هایی به ذهن ما خطور میکند:
- عه! یادش به خیر! ورزشگاه تاریخی رئال در قرن 14! نشان دهنده معماری تاریخی اروپا!
- چه دورانی بود که رئال با ستاره هایش تیم منتخب هخامنشیان رو لوله میکرد...
حال اصلا رئال مادرید تاریخ بزرگی دارد، ما تاریخ نداریم!!!؟؟؟

تاریخ ما یعنی مبارزه در مقابل ظلم، باشگاهی که تاسیس شد تا در زمین بازی و بدون جنگ اعتراضی باشه بر علیه حکومت دیکتاتوری.
تاریخ ما یعنی باشگاهی بودیم، که نکات اخلاقی و انسانی بزرگترین رسم باشگاهه، یعنی باشگاهی که برای همه رشته های ورزشی و با هر جنسیتی ارزش قائل بود.
تاریخ ما یعنی باشگاهی که مکتب های بزرگ داره و به اون ها پایبنده.
تاریخ ما یعنی توتال فوتبال و تیکی تاکا. تیمی هیچ گاه زد فوتبال و بکش زیرش بازی نکرد، میبرد و حتی وقت هایی هم که می‌باخت زیبا بازی میکرد و می‌باخت.
تاریخ ما یعنی افرادی که فوتبال نوین رو ارائه دادن و به پیشرفت نه فقط بارسا، بلکه به پیشرفت فوتبال کمک بسیار زیادی کردند.
تاریخ ما یعنی بزرگترین استعداد یابی جهان، افتخار میکنیم که بدون تقریبا هیچ هزینه ای بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا و مسی و پیکه و پویول و بوسکتس و ... تیمی ساختیم که رئال مادرید و دیگر تیم ها با چند صد میلیون هزینه نتونستن تیمی نزدیک به اون رو بسازه.
تاریخ ما یعنی باشگاهی که هر وقت تونسته دست به کار های خیر برده. و برای اصالت فوتبال، تا سالها هیچ تبلیغاتی روی لباسش نبرده
تاریخ ما یعنی تیمی که حتی هواداران رقیب و علی الخصوص رئالی ها بارها ایستاده اون ها رو تشویق کردن
تاریخ ما یعنی 5-1، 5-1، 5-0، 6-2 و 4-0
تاریخ ما یعنی تیمی که هر جام مهمی برده، با شایستگی برده و مثل برخی از تیم ها که اسمشون با رئال شروع میشه، هیچ جامی رو با شانس و ممد الهی و ناشایستگی و داوری نبرده
تاریخ ما یعنی لوئیس سوارز اسپانیایی، یعنی یوهان کرویف، یعنی مارادونا، یعنی ریوالدو، یعنی شاعر، یعنی ژاوی، یعنی پویول، یعنی اینیستا، یعنی مسی، یعنی بازیکنانی که با عشق و هوش و پایبند به سبک بارسا فوتبال بازی میکردن

بارسا یعنی یک باشگاه، فراتر از یک باشگاه

با تشکر از توجه شما

چندی توضیحات در قدیمی ترین کامنت‌ ها



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.