پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به بهانه بازگشت ژاوی

زمان ارسال : چهارشنبه 12 آبان 1400
ژاویِر هرناندز کروز (به اسپانیایی: Xavier Hernández Creus؛ زادهٔ ۲۵ ژانویه ۱۹۸۰) که با نام ژاوی شناخته شده سرمربی 41 ساله باشگاه السد بازیکن پیشین باشگاه فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا

شاید حضور ژاوی واسه خیلی شک برانگیز و بحث برانگیز باشه که آیا ژاویر میتونه بارسا رو به دوران اوجش برگردونه یا این بازیکن پیشین هم تو این کار ناکام میمونه ژاویر از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده او در دوران حرفه‌ای خود در پست هافبک مرکزی و در نقش بازی‌ساز برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کرد.

شاید اون چیزی که باعث خاص شدن این بازیکن میشد بیشتر از تکنیکش هوش فوق العادش بود دید ژاوی و سبک بازی دنیارو به خودش جذب کرده بود .
بازیکن پیشین که حالا چند سالی میشه تو دنیای مربیگری پای گذاشته تونسته بر حسب انتظار فوتبال خوبی از تیمش و به نمایش بزاره اما سوال اینجاست که آیا بازم میشه که ژاوی تو تیم قبلیش یعنی قلب کاتالونیا بارسلونا نمایش خوبی از خودش و تیمش به جا بزاره بریم که سبکش و طبق گفته خودش برسی کنیم .
خیلیا از تجربه حرف میزنن،ولی توی دنیای مدرن امروز تاکتیک تو فوتبال حرف اول رو میزنه برای مثال هانسی فلیک پپ گواردیولا اریک تن هاخ از نمونه های برجسته این سر مربی های جوون و بی تجربه بودن
مصاحبه ژاوی هرناندز :
سبک بازی
من در مورد ایده‌هایم و سیستم بازی خیلی شفاف هستم. معتقدم باید توپ را تا بیشترین حد ممکن در اختیار داشته باشیم، با فشار بالا در زمین حریف بازی کنیم و حمله را با حمله جواب بدهیم. این فوتبالی است که من در بارسا تجربه کرده‌ام و البته همراه تیم ملی اسپانیا. فوتبال مالکانه و با خلق موقعیت‌های زیاد. این نوع فوتبال را درک می‌کنیم و دوست دارم که این‌طور برنده شوم.

بازیکنان و سیستم
به طور کلی معقتدم بدون توجه به اینکه کجا هستی و چه بازیکنانی داری این مهم است که بتوانی ایده بازی خودت را به بازیکنان آموزش بدهی. آنها را متقاعد کنی که با این سبک بازی بهتر خواهند بود و می‌توانند راحت‌تر برنده شوند. قطعاً السد، بارسلونا نیست اما ما تلاش می‌کنیم از زمین خودمان بازیسازی را شروع کنیم با سطح تکنیکی و تاکتیکی خوب. بازیکنان هم مطمئن هستند که می‌توانند این‌طور برنده شوند.
این چیزی است که من میخواهم انتقال دهم ( یعنی سبک مربیگری من مبتنی بر فوتبال جذاب , تسلط بر بازی و توپ است ) . من به این نتیجه رسیده ام . من واقعا از این سبک لذت میبرم . ما با این سبک در بارسلونا و تیم ملی به پیروزی های زیادی رسیدیم و من فکر میکنم این بهترین سبک برای بازی فوتبال است .

نکته: این پست قبلا گذاشته شده بود گفتم شاید بد نباشه به بهانه بازگشت احتمالی ژاوی یه سری مطلب بهش اضافه شه و دوباره ویرایش شه .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.