پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز آماری دنی فن د بیک ، مهره ای که به بارسلونا لینک شده

زمان ارسال : چهارشنبه 26 خرداد 1400
دنی فن د بیک ، هافبک هجومی تیم منچستر یونایتد متولد کشور هلند است . وی 24 سال دارد و هافبک آینده داری خواهد بود .
همان طور که گفته شد فن د بیک ، این فصل در تیم منچستر یونایتد توپ میزند اما اینکه کادر فنی منچستر فرناندز را به او ترجیح میدهد ( که در نتیجه او فقط در 36 بازی این فصل به مدت 1456 دقیقه به میدان رفته است ) او را ناچار به تغییر کرده و در پی این تصمیم او خودش را به بارسا لینک کرد . باشگاه فوتبال بارسلونا نیز در این پنجره نقل انتقالاتی به دنیال یک هافبک خواهد بود که وی میتواند یکی از گزینه های روی میز باشد .
فن د بیک یک هافبک هجومی است که با توجه به حضور پدری به عنوان تنها هافبک هجومی بارسلونا در فصل آینده ( در صورت رفتن احتمالی کوتینیو ) میتواند به کار رونالد کومان بیاید . فن د بیک بر خلاف پدری هافبکی با توانایی ایفای نقش در پست شماره 10 است که تن هاخ در فصل 2019 از او در این پست بازی میگرفت . یکی از ویژگی های فوق العاده این بازیکن این است که او از جسارت کافی برای ارسال پاس های در عمق و رو به جلو ، برخوردار است که این ، بارسا را غنی از خلاقیت خواهد کرد .
هافبک منچستر هافبکی با توانایی حمل توپی بالا است که به او اجازه نفوذ به خطوط دفاعی حریف را میدهد . بسیاری از این نفوذ ها منجر به ورود وی به محوطه جریمه و ایجاد موقعیت های گلزنی میشوند. با وجود قدرت بدنی مناسب و قد ۱ متر و ۸۳ سانتی متری ، ملی پوش هلندی از توانایی بالایی در نفوذ برخوردار است و قدرت بدنی بالایش ، وی را قادر می سازد تا در دوئل ها دست بالا را داشته باشد و از مدافعان با خیالی آسوده عبور کند .
او اما در فصل 2021 به هیچ عنوان عمل کرد خوبی در تمام کنندگی نداشت . او در 36 بازی این فصل فقط 1 گل به ثمر رساند که برای یک هافبک هجومی آمار بسیار بدی است . هر چند که هماهنگی کم این بازیکن با تیم منچستر یونایتد و لیگ انگلیس ، میتواند دلیل این آمار باشد . البته که آمار او در فصل 2020 بسیار بهتر بوده و او 10 گل زده و 11 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده . عمل کرد او در فصل 2020 در لیگ هلند به شرح زیر بوده :
5 پاس گل ، 8 گل ، 41 ایجاد موقعیت ، ساخت 6 موقعیت صد در صد و 16 شوت در چارچوب
این آمار نشان میدهد که این بازیکن جوان در امر گلزنی و تمام کنندگی و حتی شوت زنی ضعیف عمل کرده و این میتواند به پاشنه آشیل او تبدیل شود .


در کل میتوان نتیجه گرفت که این ملی پوش هلندی با ارزش 30 میلیون یورویی و نزولی اش ، نمیتواند خرید خوبی برای بارسا باشد زیرا او ، بزرگترین نقصش را که گلزنی باشد بهبود نبخشیده و توانایی کمک به خط حمله تیم بارسلونا را ، ندارد . هر چند او بازیکنی با خلاقیت است ، اما در بارسا جایی نخواهد داشت


منبع هم پروفایل بازیکن در ترانسفر مارکت است .
ممنونم که پست رو خوندید ، لایک و گود پست فراموش نشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.