پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل عملکرد تیمو ورنر ! جواهری برای توخل

زمان ارسال : چهارشنبه 12 آبان 1400
رویا پردازی های این آلمانی جوان از اشتوتگارت شروع شد ! سال 2013 بود که او داشت با نمایش های خوبش برای هواداران این تیم دلبری میکرد . تا 2016 در راس خط حمله اشتوتگارت حضور داشت و بعد از ان دیگر مدیران لایپزیک نتوانستند صبر کنند ! آنها تیمو ورنر را جذب کردند . عملکرد های فوق العاده ورنر از انجا بود که شروع شد . و تا جایی ادامه یافت که در سال 2020 به عنوان گزینه اصلی چندین باشگاه بزرگ اروپایی برای خرید تبدیل شد . ناگلزمن به خوبی میدانست چجوری این جوان را شکوفا کند . ورنر اما برای لمپارد آبی های لندن ساخته نشده بود . تا اینکه توخل آمد و ورنر بار دیگر به روز های خوشش در لایپزیک نزدیک شد . در این پست میخواهم نگاهی تحلیلی به او داشته باشم . با من همراه باشید !

آمار او در فصل گذشته :
52 بازی ، 12 گل و 15 پاس گل ، عملکردی بود که او ثبت کرد . 3831 دقیقه بازی برای آبی های لندن انجام داد و 3 کارت زرد نیز گرفت . در این دیدار ها او 30 بار به عنوان مهاجم نوک ، 6 بار به عنوان مهاجم سایه ، 15 بار به عنوان وینگر چپ و یک بار به عنوان وینگر راست به کار گرفته شد . آمار او در این فصل 10 بازی ، 2 گل و یک پاس گل بوده است . 7 بار به عنوان مهاجم نوک ، یک بار به عنوان وینگر راست و 2 بار به عنوان مهاجم سایه بازی کردن برای توخل کاری بود که او موفق به انجام دادنش شد .

امار هایی جزیی تر از عملکرد وی :
✅ XG او {گل های مورد انتظار ( انتظار مدل های ریاضی از گل شدن میزانی از شوت ها ) به عنوان مثال اگر XG هالند 0.7 باشد ، یعنی انتظار میرود از هر 10 شوت او ، 7 گل به ثمر برسد} 2.2 است .
✅ او در هر بازی به طور میانگین 0.29 پاس گل داده است .
✅ او در هر بازی 0.88 بار از بازیکن پا به توپ حریف توپ گیری میکند .
✅ Expected Assists(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.حداقل0 و حداکثر 1) او 0.19 است که آماری خوب برای اوست .
✅ او در هر بازی 0.79 بار دریبل میزند که او را در این زمینه بسیار ضعیف نشان میدهد .
✅ 0.29 بار پاس گل دادن در هر 90 دقیقه آماری است که باید برایش بلند شوید و ایستاده دست بزنید .
✅ او البته در هر بازی 2.74 بار شوت به سمت دروازه حریف شلیک میکند .
✅ او در هر بازی با توپ را 5.21 بار توپ را به سمت جلو حمل میکند که بسیار حیرت انگیز است .
✅ او در هر بازی تنها 0.32 بار پاس بازیکن حریف را قطع میکند که تاسف بار است .
✅ او در هر بازی 1.94 پاس رو به جلو میدهد .

این جوان آلمانی موفقیت را همین حالا تجربه کرده است . حضور در تیم ملی آلمان ، حضور در ترکیب فیکس تیم قهرمان اروپا ( و احتمالا جهان ) به این معناست که او بسیار خوش شانس بوده است .

گل میسازم ، گل نمیزنم = تیمو ورنر . حداقل این تعریفی از عملکرد او در چلسی بوده است . آمار تنها و تنها 0.15 گل بدون احتساب پنالتی در 365 روز گدشته نشان میدهد او باید عملکرد خودش را در گل زدن بهتر کند .

پاس صحیح دادن برای او معنایی ندارد ! دقت پاس او در هر بازی 74.4% است که نشان میدهد برای درک اینکه او چگونه با این دقت پاس کم اینقدر پاس گل میدهد باید بیشتر فکر کرد ( جمله اوس جواد طور بود خداییش ) . در هر صورت او به عنوان یک مهاجم نوک بسیار بد در زمینه پاس دادن ظاهر شده است .


با توجه به آمار میتوان به چند ویژگی وی دست یافت :
شاید به نظر شما او در زمینه آمار ضعیف عملکرده باشد اما در نظر توخل بازی دادن به او ارزشش را دارد . توخل به او اعتماد دارد .

او زوج فوق العاده ای را با لوکاکو ساخته است . خط حمله چلسی با حضور او و لوکاکو که هر دو در زمینه گل سازی و گل زنی خوب عمل کرده اند ترسناک است .

بزرگترین مشکل او شاید گل زنی اش باشد . آمار او برای اثبات این کافی است . البته همانطور که بالاتر گفته شد ، توخل با وجود این مورد هم به او بازی میدهد .




نیازی به گفتن من نیست که شما متوجه کلیدی بودن ورنر برای چلسی بشوید . شاید او از زمان خداحافظی با پیراهن لایپزیک افت کرده باشد اما همچنان برای آبی های شهر لندن میدرخشد . او البته هنوز جوان است و میتواند پیشرفت کند . حضور او در تیم ملی آلمان هم به این امر کمک خواهد کرد . در هر صورت ، طرفداران چلسی باید از حضور او در تیمشان لذت ببرند


منبع : تحلیلی بر عملکرد یوری تیلمانس ، هافبک مد نظر سران بارسا !
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.