پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه آژاکس تبدیل به آژاکس شد + صحبت مدیر مالی بایرن مونیخ

زمان ارسال : چهارشنبه 29 بهمن 1399
یان کریستین دریزن مدیر مالی و نایب رئیس بایرن مونیخ علی رغم پاندمی کووید19 نگران وضعیت مالی باواریایی ها نیست ولی معتقد است بازی بدون تماشاگر در طولانی مدت شدیدا آسیب رسان است.

دریزن مدیر مالی و نایب رئیس بایرن مونیخ گفت:

باشگاه بایرن مونیخ دهه هاست که بخوبی مدیریت شده و در این پاندمی [کرونا]از پس بدهی ها بخوبی برآمده است. موضوع همیشه درباره موفقیت ورزشی حداکثری ولی همراه با استحکام اقتصادی است. حتی در این پاندمی با احتساب مالیات ما 9 میلیون و 800 هزار یورو سود کردیم.

ما هیچوقت در مورد بدست آوردن درآمد حداکثری نگران نبودیم بلکه همیشه نگران بودجه بندی به شکل منطقی بودیم. در نتیجه بیشتر آنچه بدست می آوریم را در فوتبال حرفه ای سرمایه گذاری میکنیم. اغلب چیزی از این درآمد باقی می ماند که پس انداز میکنیم. همین پس انداز اکنون به کمک ما آمده است.

البته ویروس کرونا بالانس مالی ما را خراب کرده است. آخرین بازی خانگی ما که تماشاگر داشتیم 8 مارس بود که بدین معنی است که ما در معرض خطر از دست دادن درآمد صدها میلیون یورویی هستیم اگر به بازی کردن پشت درهای بسته و بدون تماشاگر ادامه دهیم.

بدون این پاندمی سال 2020 یک سال رویایی چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی می بود. بدون تردید رکورد اقتصادی از خودمان برجای میگذاشتیم. درنتیجه ما این رکورد را ثبت نکردیم. ولی نرخ اکوئیتی* خیلی خیلی خوبی داریم که میتوانیم آنرا سال به سال افزایش دهیم.

می خواهیم در باشگاه بایرن در سایه بمانیم چون فعلا کار ما سرمایه گذاری است و نه برنامه ریزی برای پروژه های اصلی است. ما بر پرداختهای مالی نظارت دقیق می کنیم و یک یا دو سرمایه گذاری را بخاطر ویروس کرونا لغو کردیم.

باشگاه بایرن مانند هر باشگاه حرفه ای دیگر اساسا از طریق 4 ستون درآمدی کسب درامد میکند: انجام مسابقات، اسپانسرینگ، تجارت و حق پخش تلویزیونی.
حق پخش تلویزیونی در حال کاهش است ولی خبر خوب اینکه 2 ستون مالی دیگر در باشگاه بایرن مونیخ بطور شگفت آوری حمایت کننده های قوی هستند. درحالیکه ستون و پایه درآمدی انجام مسابقات و حضور تماشاچیان و فروش بلیط شدیدا آسیب دیده، با توجه به تجارت و اسپانسریگ ما همچنان در بهترین موقعیت هستیم.

اگر شما درباره رشد کلی در زمان ویروس کرونا – زمان ضررهای شدید صحبت کنید از نظر من نسبتا گستاخانه هست. همیشه مهم است تا خلاقه رو به جلو نگاه کنیم و ما به انجام وظایفمان ادامه میدهیم.

شخصا در مورد این پادمی نگرانم درست مانند سایر مردم و نه بخاطر باشگاه بایرن مونیخ.

*اکوئیتی برابر بالانس حساب (موجودی حساب) به علاوه مقدار متغیر سود یا ضرر پوزیشن های باز (در هر لحظه) می باشد. اکوئیتی = بالانس + سود یا زیان متغیر هنگامی که شما هیچ پوزیشن بازی نداشته باشید، در نتیجه سود یا زیان متغیری هم ندارید، بنابراین بالانس و اکوئیتی حساب شما زمانی که پوزیشن بازی ندارید با هم برابر می باشد. در این حالت مقدار اکوئیتی همان مقدار بالانس است. در حالتی که شما یک یا چند پوزیشن باز دارید و به طور مثال مجموع سود این پوزیشن ها ۲۰۰۰ دلار می باشد، اکوئیتی حساب شما، بالانس حساب به علاوه این ۲۰۰۰ دلار می باشد. حالا در نظر بگیرید که پوزیشن های شما ۱۰۰۰ دلار در ضرر قرار داشته باشد در این حالت اکوئیتی حساب شما برابر بالانس حساب منهای ۱۰۰۰ دلار است
_____________________________________________________
✔️ فلسفه نشان; چگونه آژاکس تبدیل به آژاکس شد :
به نقل از “FootballTimes”_ فلسفه نشان پروژه ای می باشد که کمپانی Copa90 طبق آن به معرفی نشان باشگاه ها می پردازد.این بار FootballTimes با این کمپانی همکاری کرده تا داستان هایی که پشت هر نشان وجود دارد را بیان کند.

به نشان آژاکس که بالای صفحه قرار دارد نگاه کنید، قبل تر هزاران بار آن را دیده اید، در این مورد شرط می بندم.اما آیا تا به حال توقف کرده اید تا به این موضوع فکر کنید که واقعا چه خبر است؟ شما چهره آن جنگجو را می بینید؟ نام او هم آژاکس است، حالا انگشتان خود را آماده کنید و بشمارید که از چند خط برای تهیه تصویر استفاده شده است. چه ارتباطی میان تعداد این خطوط و فوتبال وجود دارد؟ بسیار خوب، این ها توضیح دارد و اتفاقی نیست.
هنگامی که آژاکس 120 سال پیش در کافه هند شرقی در آمستردام تشکیل شد ، تصمیمات مختلفی گرفته شد. یکی از کلیدی ترین ها نام این باشگاه بود که فلوریس استمپل یکی از بنیان گذاران این تیم، آژاکس امستردام را انتخاب کرد. مطمئنا سه حرف (AFC) برای شما آشنا می باشد اما آژاکس از کجا آمده است؟
پاسخ به هزاران سال پیش در اروپا و یونان باز می گردد. آژاکس نام قهرمان اساطیر یونان است که در ایلیاد هومر به عنوان فردی نیرومند، شجاع و بسیار باهوش توصیف شده است. او به عنوان یکی از رهبران آکایان، در نبرد های بسیاری از جمله جنگ با شاهزاده ترویان، هکتور حضور داشت و هرگز شکست نخورد.
یکی از مواردی که استمپل را به سمت آژاکس سوق داد، ویژگی شکست ناپذیری این قهرمان بود. برخلاف اکثریت قریب به اتفاق شخصیت های اساطیر یونان، آژاکس برای حفظ زندگی خودش، دقیقا همین زندگی را شکست داد. یک موضوع مهم دیگر در کافه نیاز به تصمیم گیری داشت و آن لباس تیم بود که نهایتا سه رنگ پرچم آمستردام یعنی قرمز، سفید و مشکی انتخاب شدند. بازیکنی که در اولین نشان تاریخ آژاکس در عکس بالا مشاهده می کنید، اولین لباس این تیم را بر تن کرده است، پیراهن راه راه قرمز و سفید به همراه شورت و جوراب مشکی.
در سال 1911 و انقلاب فوتبال هلند، این لباس به شکل فعلی تغییر یافت و به پیراهنی سفید با راه راه قرمز در مرکز آن تبدیل شد، زیرا آژاکس نمی توانست لباسی که به پیراهن تیم اسپارت روتردام بسیار شبیه بود را بر تن کند، بنابراین نشان اژاکس مانند پیراهنش به روز شد.
.
ادامه مطلب کامنت ⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.