پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭐۳ تا نکته ...

زمان ارسال : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
آخر هفته ای که طرفداران لالیگا منتظر آن بودند فرا رسید.... بارسا می دانست که باید پیروز شود ....اما بازی بزرگ هفته ، مساوی شد. :(( اتلتیکو 45 دقیقه اول، بازی را مهار کرد ، یک تهدید بزرگ روی ضد حمله ایجاد کرد و از نظر دفاعی منسجم بود اما خطر جدی دروازه آنهارا تهدید نکرد :/کاتالان ها نیمه دوم را با بازی عمیق تری آغاز کردند. راهی که رونالد کومان برای کاهش تهدید به ضدحمله اتلتیکو انجام داد ، در دقایق اول خوب عمل کردند و در نتیجه موقعیت خوبی برای ایلایکس موریبا رقم خورد. بقیه نیمه ، بدون هیچ اتفاق خاصی پیگیری شد و بهترین فرصت برای بارسا از طریق عثمان دمبله بود که باید با ضربه سر آزاد نتیجه بهتری می گرفت. با این نتیجه ، با سه بازی باقی مانده ، هیچ یک از طرفین مسابقه را راضی نمی کند...(البته نتیجه مساوی بیشتر به نفع اتلتیکو و رئال بود:// )

✔️جاده دشوار بارسا برای رسیدن به قهرمانی :
برای بارسلونا ، یک برد ضروری بود تا بتواند به صدر جدول برسد، اما با اتلتیکو مساوی کرد :/// راه رسیدن به عنوان قهرمانی برای آبی و اناری ها بسیار دشوار به نظر می رسد ، در حالی که سابقه رو در رو آنها در مقابل هر دو طرف مادریدی بسیار ناگوار است. در حال حاضر زمان کمی برای حل این مشکل باقی مانده است که فقط سه بازی باقی مانده است و قهرمانی فقط به بارسا بستگی ندارد. :((
رئال مادرید هم اکنون در بازی رو در رو مقابل هر دو تیم (بارسا و اتلتیکو )پیروز است و منتظر پیروزی مقابل سویا در والدبباس یکشنبه شب است.
قهرمانی بارسا كار سختي نيست اما شرايط لازم براي بالا بردن ۲۷امین جام لالیگایی کمی پیچیده است :(( با فرض پیروزی رئال مادرید در فردا ، تیم کاتالان نیاز به از دست دادن شش امتیاز توسط دو تیم مادریدی دارد ، بازیکنان رونالد کومان نیاز به جمع آوری حداکثر امتیازات در اینجا دارند.

✔️ مشکلات در بازی های بزرگ:(
یک موضوع ثابت که در تمام دوران مربیگری رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا وجود دارد ، عدم نمایش جالب تیمش و کسب نتیجه در بازی های بزرگ....
بلوگرانا مانند تیمی به نظر می رسید که در نیمه اول شخصیت قهرمانی را از یاد برده بود، فاقد هرگونه انگیزه و جاه طلبی برای تلاش برای دستیابی به راه حلی برای شکستن اتلتیکو مادرید بود. 28 دقیقه طول کشید تا آنتوان گریزمان اولین ضربه تیمش را به سمت دروازه بفرستد . از نظر دفاعی ، تیم کاتالان بار دیگر در برخورد با انتقال سریع، متزلزل به نظر می رسید و در کل ، تا حدی شبیه تیمی بود که برای آنچه روبرو هستند آماده نیست.
در نیمه دوم تیم بلوگرانا با داشتن پیشرفت به عنوان تیم بهتر از نظر تهاجمی و دفاعی بهبود یافت. بهترین موقعیت ها نصیب عثمان دمبله شد که ضربه سر او از بالای دروازه عبور کرد و موقعیت های باقی مانده در دامان لیونل مسی و ایلایکس موریبا قرار گرفت.
سابقه بارسلونا در این فصل در بازی های بزرگ تکان دهنده است. به غیر از مسابقه کوپا دل ری ، آنها از شش مسابقه مقابل هم رقیبان عنوان قهرمانی خود در لالیگا یک بار پیروز شده اند ، از هر چهار مسابقه مقابل دو تیم قدرتمند مادریدی ، فقط و فقط یک امتیاز :((( و این برای باشگاهی با عظمت بارسلونا کافی نیست !!!!(((بدترین عملکرد بارسا از فصل1964/65 تا کنون مقابل تیم های مادریدی !!)))

✔️ اصرار بیش از در بازی دادن ب جوانان :((
نقطه درخشان این فصل برای بارسلونا ظهور جوانان زیادی در تیم بوده است. فرنکی دی یونگ ، پدری ، اسکار مینگوئزا و سرجینیو دست،آنها در مقابل اتلتیکو خسته به نظر می آمدند . اما آیا مسئولیت در این بازی های بزرگ بر دوش آنها زیاد است؟
در جناحین ، یانیک کاراسکو هم با دست و هم با مینگزا همراه بود. بلژیکی چندین بار عقب افتاد و در نیمه اول بزرگترین موقعیت اتلتیکو مادرید را ایجاد کرد. هر دو، مسئولیت متوقف کردن این خط حمله را داشتند و موفق به انجام این کار نشدند ، در نتیجه هر دو قبل از سوت پایان بازی از زمین خارج شدند.
در بازی های بزرگ که نبرد در میانه میدان بسیار مهم است ، بسیاری از افراد از دو جوان می خواهند، بازی را کنترل کنند و دیروز بدون سرخیو بوسکتس ، شکست آنها در انجام این کار مشهود بود. این اولین بار در این فصل نیست ، رئال مادرید خارج از خانه و PSG در خانه مثال این حکایت هستند :/
آنها وقتی با حریفان باتجربه ای مانند کاسمیرو یا کوکه روبرو می شوند ، تجربه کافی را ندارند تا در مشکل های دشواری که در بازی پیش می آید ، کمک کنند.
این نبرد در بین بازیهای بزرگ بارسلونا در این فصل بسیار مهم بوده و عدم پیروزی در آنها تأثیر قابل توجهی بر نتایج داشته است. این تقصیر هیچ بازیکنی نیست. با این حال ، باید دید که رونالد کومان باید برخی از مسئولیت ها را از دوش آنها بردارد،یا تغییرشان دهد ، چه از طریق تغییر شکل و چه از طریق بازیکنان جدید :)))

❗❗پ.ن : دوستان ، همیشه قدر سلامتی خودتون و خونوادتون رو بدونین، وقتی رفت ،آدم متوجه میشه چه نعمت بزرگی بوده و در مقابل اون مصیبت ، شما می بینید ک هیچ چیز ارزش ناراحتی نداره :)

خیلی ممنونم از حسن توجهتون ♥️
امیدوارم که خوشتون اومده باشه ✨
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.