پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید هایی برای موفقیت تیم یا نابود کردن باشگاه ؟ مسئله این است!

زمان ارسال : سه شنبه 26 فروردین 1399

ماجرای خرید نیمار و لائوتارو مارتینز هم در اصل امتیازی تبلیغاتی برای بارتومئو و بزرگ نشون دادن کارهاش محسوب میشه تا اینکه برای تقویت تیم و در جهت منافع باشگاه باشه !!!

موضوع مخالفت یا موافقت با خرید این بازیکنان نیست‌ بلکه موضوع ضرر باشگاه در نتیجه ی اقدامات جوزپ ماریا بارتومئو است.

در واقع شاید در ظاهر امر خرید نیمار و لائوتارو مارتینز برای تقویت تیم خوب باشه اما در پشت ماجرای این انتقال ها و دیگر انتقال های گذشته و آینده ی باشگاه که گران قیمت و نجومی هستن اهداف دیگری وجود داشته و داره و مشکلات و ضررهایی که به خاطر این انتقال ها گریبانگیر تیم میشه بعد از رفتن خود بارتومئو و در آینده نمایان خواهند شد.

این خریدها رو با کلی وام و مقروض کردن باشگاه و باج دادن و رشوه و بالا آوردن بدهی سنگین برای باشگاه انجام میده و بعد ادعای عملکرد خوب و عالی رو عنوان و عده زیادی از هواداران رو با استفاده از ظاهر سازی و ظاهربینی راضی میکنه

این انتقال ها، در دوران مدیران بعدی مشکلات فراوانی برای باشگاه ایجاد میکنه و باشگاه رو تا آستانه ورشکستگی و محرومیت ها و جرایم سنگین پیش خواهد برد.


⁦♦️⁩ بانک ها و سازمان ها و شرکت هایی که برای انجام این انتقالات کمک کرده باشن در ازای دریافت مبالغ بیشتر از کمکشون و زد و بند و باج ها و توافقات قبلی دیگه با بارتومئو از باشگاه به دلیل ناتوانی در بازگشت طلب هاشون و تحقق نشدن وعده ها و توافقاتی که با بارتومئو داشتن شاکی خواهند شد و پرونده های سنگینی رو علیه باشگاه در دادگاه های مختلف ایجاد میکنن.

نتیجه ی این اقدامات هم علاوه بر وخیم شدن شرایط اقتصادی باشگاه و ورشکستگی، محرومیت از بازی های اروپایی و محروم شدن از نقل و انتقالات خواهد بود که مساوی با نابودی بارسا هست.

همچنین خود این بازیکنان و ایجنت هاشون با دیدن چنین وضعیتی و بد بودن شرایط باشگاه ساز جدایی کوک میکنن و علاوه بر اون با شکایت علیه باشگاه خواستار دریافت پاداش ها و باج های غیر معقولی که بارتومئوی عوضی در قراردادشون اعمال کرده میشن و اونها هم با این شرایط به تیم و باشگاه خسارت و ضربه وارد میکنن.


⁦♦️⁩ مثلاً در ماجرای انتقال گریزمن مدیران اتلتیکو با مدارک معتبر به طور جدی خواهان شکایت از بارسلونا بودن اما به یکباره با جلسه ی شبانه بین بارتومئو و مدیران اتلتیکو و دریافت مبلغی رشوه و دیگر وعده هایی که از طرف بارتومئو برای پرداخت باقی مبالغ به این باشگاه در آینده، بینشون توافق شده از شکایت منصرف شدن اما در دوره ی مدیریت بعدی مجددا پرونده رو به جریان میندازن و خواستار دریافت مبالغ و انجام توافقاتی میشن که بارتومئوی مأموریت یافته باهاشون انجام داده از قبل.


ماجرای خرید نیمار و لائوتارو مارتینز هم به همین شکل خواهد شد و در صورت پیوستن نیمار به باشگاه مجدداً پدر پول پرست نیمار بعد از گذشت مدتی، خواستار دریافت باج ها و پاداش های گنجانده شده در قرارداد خواهد شد.

و در نتیجه بارتومئوی مأموریت یافته تا آخرین روز حضورش در باشگاه برای عملی کردن چنین اقداماتی از هیچ حربه و تلاشی دریغ و فروگذار نخواهد کرد.

آری خرید نیمار و لائوتارو مارتینز و دیگر ستاره ها با ارقام و دستمزدهای نجومی به ظاهر برای تقویت مقطعی تیم خوب است اما در اصل و با اقدامات پشت پرده ی بارتومئو باعث نابودی باشگاه و از بین رفتن سال های آینده ی باشگاه و تیم خواهد شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.