پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حال نوبت یورگن کلوپ است؛ ستایش کنندگان دیروز منتقدین امروز

زمان ارسال : سه شنبه 19 اسفند 1399

یک سال پیش در چنین روزهایی بود که تیم منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره، با بحران مصدومیت نفرات کلیدی مواجه شد و از کورس رقابت خارج گردید و در نهایت قهرمانی را به لیورپول یورگن کلوپ واگذار کرد.

در همان مقطع از فصل بود که انتقادات شدید به سمت پپ گواردیولا و زیر سوال بردن دستاوردها و توانایی های این اسطوره ی بزرگ سرمربیگری دنیای فوتبال، سرازیر شده بود و گاه و بیگاه با انتقادات بیرحمانه از دانش و توانایی های فنی وی، در پی بالا آوردن همتایش در تیم رقیب و بهتر نشان دادن یورگن کلوپ نسبت به پپ گواردیولا بودند.

⭕ نمونه ای از این انتقادات بی‌رحمانه و غیر منصفانه سخنان پل مرسون بازیکن سابق آرسنال بود که در پاسخ به این پرسش که چه کسی بهترین سرمربی حال حاضر دنیای فوتبال است، گفته بود :
«کلوپ فصل جاری در حال اثبات این موضوع است که او برتر از گواردیولا بهترین مربی حال حاضر دنیاست. لیورپول در بازی با لستر(پیروزی 0-4) کاری کرد که تیم دوم جدول لیگ برتر به یک تیم محلی شبیه شود و همه این را مدیون ایده های کلوپ است.»

⁦❌⁩ او خودش تیمش را می سازد ولی گواردیولا برای ساختن تیم مورد نظرش نیاز به خریدهای 100 میلیونی دارد. همین است که کلوپ را بزرگتر از پپ می کند. او می تواند هدایت روترام یونایتد در دسته سوم را برعهده بگیرد و پس از مدتی این تیم را تا لیگ برتر نیز برساند. ❌

❌ « پپ قادر به انجام چنین کاری نیست و به بازیکنانی گران قیمت برای سبک و سیستم خاصش نیاز دارد. لیورپول کلوپ، غولی است که به دست خودش خلق شده است.» ❌




اما در فصل جاری ورق کاملاً برگشته است و اینبار منچستر سیتی با هدایت همان پپ گواردیولایی که علارغم کارنامه و عملکرد فوق‌العاده اش همیشه هدف اول غیر منصفانه ترین انتقادات بوده، مجدداً بخت نخست قهرمانی لیگ جزیره با اقتدار تمام است و در سمت مقابل یورگن کلوپ و لیورپولش که با بحران مصدومیت مواجه شده اند حال روز خوبی ندارند و با قرار گرفتن در رده هشتم جدول در حال تقلا و دست و پا زدن نه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بلکه برای کسب سهمیه لیگ اروپا هستند !

⭕ حال سوال این است که آیا درست است در شرایط فعلی و بدون در نظر گرفتن مشکلات تیم لیورپول که با بحران مصدومیت بازیکنانش به آن دچار شده، عملکرد و دانش فنی و کارنامه ی یورگن کلوپ را زیر سوال برد و منکر توانایی های وی شد ؟

باید از امثال پل مرسون پرسید : آیا اکنون که لیورپول به علت مصدومیت بازیکنانش با بحران مواجه گشته باید توانایی های یورگن کلوپ را منکر شد و نقض کرد و گفت که یورگن کلوپ بدون در اختیار داشتن ستارگان گران قیمت قادر به کسب نتیجه و موفقیت نیست ؟

یا اینکه باید گفت تنها پپ گواردیولا است که برای کسب موفقیت به جذب ستارگان گران قیمت نیازمند است و خودش هیچ گونه توانایی فنی ندارد ؟؟؟


آری اکنون انتقادات بی‌رحمانه ای که سال گذشته گلوی پپ گواردیولا رو می‌فشردند اکنون گریبانگیر یورگن کلوپ شده اند و این رویه چرخش وار ادامه خواهد داشت.



به منبع و یا لینک زیر مراجعه شود :

https://www.tarafdari.com/node/1497439

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.