پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین تیم های تاریخ + 451

زمان ارسال : جمعه 12 آذر 1400
بارسلونا – 2008 تا 2011
بعد از انتصاب گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا، او خطاب به هواداران خواست تا کمربندهای خود را محکم ببندند زیرا قرار است از دیدن فوتبال بارسلونا لذت ببرند. این پیش بینی هرگز اشتباه نبود و گواردیولا در آن مقطع معمار بازنویسی روش 3-3-4 و فوتبالی بی بدیل با برند تیکی تاکا شد. دنی آلوز نیز در توصیف گواردیولا گفته بود که اگر او از من بخواهد خودم را از طبقه سوم ورزشگاه نیوکمپ پرت کنم، قطعا می دانستم که تفکر درستی در پس این تصمیم قرار گرفته است.دوران باشکوه و بی بدیل بلوگرانا با فرمانروایی لیونل مسی و هدایت گواردیولا، باعث فتح شش گانه فراموش نشدنی در اولین فصل صدارت پپ بود. در پایان فصل 2012، مسی در 218 بازی موفق به زدن 233 گل شده بود و آندرس اینیستا در میانه میدان همانند پیکاسو در حال نقش آفرینی در شاخه هنر فوتبال بود.
اگر شعار معروف باشگاه کاتالانی " فراتر از یک باشگاه" است، بارسلونای آن دوران را باید "فراتر از یک تیم خطاب" کرد.

میلان – 1987 تا 1991
پرافتخارترین نمایند آتزوری در رقابت های برون مرزی با 7 عنوان قهرمانی در اروپا، در دهه 60 و 70  تنها موفق به کسب 6 اسکودتو شد اما سال 1992، آنها موفق شدند قهرمانی در ایتالیا را بدون حتی یک شکست تجربه کنند و 2 سال بعد و در فینال 94، در دیداری یک طرفه بارسلونا را با 4 گل در فینال مغلوب کردند. سبک زیبا و هیجان انگیز فوتبال میلان در آن فصول غرابتی با افکار خسته کننده و حوصله سربر سنتی فوتبال ایتالیا نداشت و همین روش بازی پایه گذار فصلی به یادماندنی در تاریخ روسونری شد.در سال 1986، برلوسکونی تا آستانه ورشکستگی پیش رفت و میلان سال های بدی را از سر می گذراند اما با استخدام آریگو ساکی از پارما، همه چیز تغییر کرد. کیمیاگری رود گولیت، فرانک رایکارد و مارکو فان باستن، روزهایی فراتر از تصور را برای هواداران میلان رقم می زد و مدافعانی مانند فرانکو بارزی و پائولو مالدینی، دژی رسوخ ناپذیر را در فاز تدافعی میلانی ها تشکیل داده بودند.

آژاکس – 1965 تا 1973

معبد ستارگان فوتبال هلند در دهه 70، علاوه بر فتح جام های فراوان، توانست فوتبالی زیبا و مدرن را به نمایش بگذارد. رینوس میشل، سرمربی نوآور این باشگاه با ارائه سیستم 3-3-4 و فوتبالی مبتنی بر تغییر پست بازیکنان و کار گروهی، موفق به ساختن تاریخی به یاد ماندنی در فوتبال هلند و باشگاه آژاکس شد که "توتال فوتبال" لقب گرفت.

پست دوم

معرفی ترکیب
ترکیب 4-5-1

شاید مشخصترین نمونه استفاده از این سیستم، در تیم دوره اول چلسی با مربیگیری مورینیو باشد. این ترکیب نمونه عالی است که چگونه می شود به هم پیوسته و فشرده بازی کرد و هر بازی را با نتیجه یک بر صفر برد و از میدان بیرون آمد.

این ترکیب اساسا بر ضد حمله استوار است. بازیکن جنگنده و تخریبی تیم باید توپ را به دست آورده و سپس به تغذیه بازیکنان جلوی تیم بپردازد. مدافعان پوششی در این ترکیب همواره محتاط می مانند و نفوذ نمی کنند و کارهای حمله ای معمولا با چهار یا پنج بازیکن انجام می شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.