پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا ام باپه می خواهد به رئال مادرید برود؟ ( معمولی )

زمان ارسال : یکشنبه 14 شهریور 1400
سلام به همه

به نظر می رسد پیوستن کیلیان ام باپه، جوان اول این روزهای فوتبال جهان به رئال مادرید امری اجتناب ناپذیر و فقط مساله زمان این انتقال باقی مانده است. مارکا به دلایلی که ستاره فرانسوی برای پیوستن به لوس بلانکوس دارد، اشاره کرده است.

✅ چرا ام باپه پیشنهادات تمدید قرارداد بزرگ پاری سن ژرمن را رد کرده و به دستمزدی کمتر در رئال مادرید قانع شده است؟

برای ام باپه، انتقال به سانتیاگو برنابئو تحقق رویای کودکی اش است. عشق او به رئال مادرید از تصویر منتشر شده از او در اتاق خوابش که پر از تصاویر خاطره انگیز باشگاه رئال مادرید و به خصوص کریستیانو رونالدو است، قابل مشاهده است. انگیزه ام باپه از پیوستن به رئال مادرید این حس عشق و علاقه به این باشگاه است و پیشنهاد مالی بزرگ پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد نتوانسته این حس را در او خاموش کند.

✅ آیا او تیمی در اوج با خریدهای جدید مانند لیونل مسی و سرخیو راموس را ترک می کند؟

ام باپه در طول کریر خود نشان داده که ایده های واضحی در مورد مسیر خودش در آینده دارد. تابستان 2017، ام باپه در موناکو شانس حضور در رئال مادرید را داشت اما می دانست با حضور گرت بیل، بنزما و رونالدو شانس زیادی برای بازی پیدا نخواهد کرد و به جای آن پاری سن ژرمن را انتخاب کرد. حالا می داند که در این برهه از کریرش، در مادرید خوشحال تر خواهد بود و حضور بازیکنانی مانند راموس و مسی هم در تصمیم او تاثیری نداشته است.

✅ آیا او شانس بازی در کنار لیونل مسی را رد می کند؟

به سادگی باید گفت بله. ام باپه قبلا هم شانس بازی در کنار بُت دوران کودکی اش، کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را رد کرده بود و آماده است که این کار را با لیونل مسی هم بکند. با وجود آنکه او فقط 22 ساله است، نشان داده که هیچ ترسی از به دوش کشیدن مسئولیت های بزرگ ندارد و بنابراین خود را آماده حضور در برنابئو می بیند.

✅ او در رئال مادرید به دنبال دستیابی به چه چیزی خواهد بود؟

نه فقط دستیابی به رویای کودکی، بلکه کیلیان ام باپه در رئال مادرید خودش را یک رهبر کلیدی می بیند؛ چیزی که در پاریس نتوانسته آن را داشته باشد. انتقال به رئال مادرید به او این شانس را می دهد که ستاره اصلی این تیم باشد و این برای ستاره فرانسوی مسحور کننده است.

✅ چه زمانی او متقاعد شد که این انتقال انجام شود؟

کریم بنزما نقش اساسی در مقاومت ام باپه در برابر پیشنهادات مالی پاری سن ژرمن داشت. این دو مهاجم فرانسوی در طول یورو 2020 مدام در این مورد با هم صحبت کرده اند. نقش کلیدی بنزما با انتقال ام باپه به مادرید باز هم ادامه دارد زیرا ستاره جوان پاری سن ژرمن حمایت بنزما را در رختکن خواهد داشت. پل پوگبا دیگر بازیکن فرانسوی است که انتظار می رود تابستان آینده به مادرید برود. پوگبا هم در متقاعد کردن ام باپه برای انتقال به رئال مادرید نقش داشته است.

نویسنده : نوید معصومی به نقل از روزنامه مارکا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.