پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسلونا پس از مسی میتواند سرحال باشد؟ ۴ دلیل برای اثبات این موضوع

زمان ارسال : سه شنبه 19 مرداد 1400
اشک های لیونل مسی ، نشانه پایان حرفه ای او در بارسلونا بود ، نقطه ای که هیچ بازگشتی نداشت.
او نمی خواست برود و بارسلونا هم نمی خواست او برود. اما وضعیت مالی که آنها برای خود ایجاد کرده اند این امر را غیرممکن کرده است.
و با وجود همه صحبت ها در مورد چگونگی پایان یک دوران ، زمان حرکت است. پس آیا همه چیز عذاب آور است؟ یا خروج مسی از نیوکمپ می تواند مزایای قابل حس کردن داشته باشد؟

1 _ وزن مالی برداشته میشود :
اشتباه نکنید ، بارسلونا در موقعیت وحشتناکی قرار دارد. حتی با وجود ناتوانی در ثبت قرارداد مسی ، نسبت دستمزد و درآمد آنها به میزان خطرناک بالا 95٪ است. مقررات لالیگا این رقم را حداکثر 70 درصد می داند. بنابراین هنوز کارهایی برای بهبود وضعیت شگفت آور خارج از کنترل وجود دارد.

اما سنگینی قرارداد مسی - حتی با کاهش 50 درصدی - تا مدتی بر فعالیت های تجاری آنها ( مثل خرید بازیکن و... ) فشار وارد می کرد. او ارزش هر پنی را که به دست آورده بود ، داشت ، اما باشگاه نمی تواند آن را تحمل کند. فضای کم تنفس وجود دارد نه زیاد ، اما این فضا تنفس در این شرایط نسبت به قبل بیشتر شد.

2 _ دیگر دنبال جانشینی برای مسی نیستند :
بارسلونا از نیمار در سال 2013 تلاش می کند جانشین طولانی مدت مسی را خریداری کند و این به طنز ماجرا که هر دوی آنها به زودی در PSG حضور خواهند داشت اضافه میکند. اما مدیریت بارها تلاش کرده اند و نتوانسته اند جانشین نیمار و مسی را پیدا کنند. زمانی که هنوز مسی در بارسا بود. آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو دو بازیکنی هستند که بیشترین آسیب را متحمل شدند ، به منظور جابجایی پست آنها و حفظ اثربخشی بزرگترین بازیکن تاریخ ، بیشترین آسیب را متحمل شدند. و حالا مسی رفته ، و همه میدونیم که کوتینیو و گریزمان هرگز مسی نخواهند بود. ممفیس دپای هم نخواهد بود. اما انها شاید بتواند خود را با آزادی که قبلاً در دسترس آنها نبود ، پیدا کنند و بدرخشند.

3 _ تاکتیک های پرسینگ مدرن :
یکی از دلایلی که بسیاری معتقدند پپ گواردیولا و منچسترسیتی مسی را دنبال نکردن ، صرفاً به دلیل مدرن شدن تاکتیک ها است و اینکه چگونه مسی نمی تواند و قادر نخواهد بود بخشی از هر نوع این تاکتیک های قوی و شدید باشد.
نقش مسی ، نقش شماره ۱۰ مرده است. هر کس هنگام بازیابی توپ باید نقش خود را در ساختار دفاعی ایفا کند و منصفانه است که بگوییم این برای مسی جالب نیست.
و در مقابل طرف های واقعاً نخبه ، تاکتیک های بارسلونا در مقابل انها آسیب دیده است. بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیوکمپ را متعلق به خود کردند و در این بازی 12 گل به ثمر رساندند و در مقابل تیمی که به طور ناامیدکننده ای در معرض پرس قرار داشت ، 12 گل به ثمر رساندند. بیرون بردن مسی گزینه های تاکتیکی بیشتری را میدهد و بقیه را آزاد می کند.

4 _ تاثیر بر روی رختکن :
در نهایت ، بسیاری از تصمیمات بارسلونا ، به ویژه در نیم دهه گذشته ، به این بستگی دارد که مسی دوست دارد یا نه. خرید نیمار و سپس لوئیس سوارز از شرایطی حاصل شد که او خواستار بازی در کنار بازیکنان بهتر در پست مهاجم بود. بقیه بازیکنان خواه و نا خواه باید با هم تیمی های آرژانتینی و دیگران با مسی کنار بیایند ، این پویایی همیشه رختکن را مختل کرده است. کنترل بی حد و حصر او بر اتفاقات درون تیم همیشه لزوماً منفی نبود و در بعضی مواقع خوب و مثبت هم بوو ، اما نمی توان انکار کرد که مربیان قبلی ، صرف نظر از کیفیت ارنستو والورده و کیکه ستین ، مرتباً با نقش مسی به عنوان قدرت بارسلونا تضعیف می شدند.

این مطلب نوشته شده پائول مک دونالد از فوتبال ترنسفر هست
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.