پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕جنجال روز ؛ هم تیمی شدن رونالدو و مسی در پاریس؟! (مثلث MNC)؟!⭕

زمان ارسال : پنجشنبه 21 مرداد 1400
پس از آن که روز گذشته ناصر الخلیفی در کنفرانس خبری لیونل مسی به سوالات در مورد ام باپه پاسخ داد، مشخص شد که این بازیکن این فصل را نیز در پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت و در صورت تمایل به جدایی، فصل آینده به صورت رایگان از این تیم جدا می شود.

به گزارش آ اِس، طبق شنیده ها کیلیان ام باپه هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد با پاریسی ها ندارد و دوست دارد هر طور که شده راهی رئال مادرید شود. پاریس اما تحقق رویای مثلث نیمار، مسی و ام باپه را هر طور که شده در سر دارد و می خواهد آن را حتی برای یک فصل محقق کند و حاضر است به جدایی رایگان ستاره فرانسوی در فصل آینده تن بدهد اما در این فصل او را در پارک دو پرنس نگه دارد. نکته مهم این گزارش اما جانشین احتمالی ام باپه در فصل آینده است و گفته می شود کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که فصل آینده قراردادش با یوونتوس به اتمام می رسد، گزینه ناصر الخلیفی برای فصل بعد است. آن ها می خواهند پس از جذب مسی در این تابستان، پا را یک قدم فراتر گذاشته و رویای بسیاری از فوتبالدوستان یعنی هم تیمی شدن مسی و رونالدو را در سال 2022 در پاریس محقق کنند.

گفته می شود ام باپه پس از بازی این هفته مقابل استراسبورگ، بار دیگر تصمیم خود مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن را به اطلاع سران این باشگاه می رساند و باید دید تصمیم سران پاریس برای آینده تیمش چه چیزی خواهد بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.