پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک میلیون دلار برای یک دستمال اشکی! معجزه ی برترین بازکین تاریخ فوتبال جهان

زمان ارسال : جمعه 22 مرداد 1400
فروش اقلام متعلق به بازیکنان مشهور چیزی است که بارها توسط هواداران انجام شده است و در موارد فراوانی پیراهن های بازیکنان مشهور به منظور اهداف خیریه به فروش می رسد اما در اقدامی تازه و عجیب یکی از هواداران باشگاه بارسلونا، دستمالی را که لیونل مسی هنگام کنفرانس مطبوعاتی خود برای پاک کردن اشک هایش استفاده کرد را برای فروش گذاشته است!



لیونل مسی در مراسم کنفرانس خبری خود هنگام وداع از بارسلونا به شدت احساساتی شد و نتوانست اشک های خود را کنترل کند. در این میان آنتونلا همسر او دستمالی را برای پاک کردن اشک های این بازیکن به او داد و حالا مشخص نیست این هوادار چطور توانسته این دستمال را پیدا کند و حال آن را برای فروش گذاشته است. قیمتی هم که این هوادار برای این دستمال استفاده شده تعیین کرده در نوع خود جالب است: یک میلیون دلار!

هر چند که در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که برخی هواداران ثروتمند حاضرند برای چنین اقلامی پول های سنگینی پرداخت کنند و به طور مثال آخرین آدامسی که سر الکس فرگوسن در آخرین دیدارش جویده شده بود در یک محفظه قرار گرفته شد و همچنان از آن نگه داری می شود اما باید منتظر ماند و دید آیا واقعا خریداری برای این دستمال پیدا می شود یا نه؟!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.