پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕هواپیمایی ک بعد از ۳۵ سال بر زمین نشست⭕

زمان ارسال : شنبه 14 اسفند 1400
ماجرای این هواپیمای گمشده به ما نشون میده که سفر در زمان شاید چندان هم دور از ذهن نباشه.

- با هم در ادامه این متن به داستان هواپیمای گمشده ای می پردازیم که بعد از ۳۵ سال به زمین نشست..!



.این ماجرا برمیگرده به روز ۲۱ می ۱۹۹۲، در کاراکاس ونزوئلا.

- در یکی از فرودگاه های این کشور هواپیمای عجیبی بدون اطلاع قبلی به زمین نشست که متعلق به پرواز ۹۱۴ امریکا بود!

- همه از این قضیه متعجب شدند به این دلیل که زمان پرواز این هواپیما را فهمیدند و متوجه شدن که این همان هواپیمای گمشده ۳۵ سال پیش است!

- هواپیمایی از شرکت پان امریکا روز ۲۲ ژوئیه ۱۹۵۵ یعنی حدودا ۳۷ سال پیش(بابت این اشتباه عذر میخوام ۳۷ سال بود) پرواز کرده بود!

- در آن زمان این هواپیما در آسمان به یکدفعه گم شد و از خود هیچ اثری به جای نگذاشت تا جایی که دیگر افرادی که به دنبال آن بودند، از پیدا کردن آن نا امید شده بودن..


.
.
خلبان و مسافرین بعد از فرود آمدن و پیاده شدن از هواپیما از مسئولین برج مراقبت پرسیدن که کجا هستند و چه اتفاقی افتاده!

- مسئولین نیز به او گفتند که هواپیمای شما باید در ساعت ۹:۵۵ دقیقه در میامی فرود می آمد اما اینجا کاراکاس ونزوئلا است و ۳۷ سال از زمان پرواز شما گذشته! امروز ۲۱ می ۱۹۹۱ است.

خلبان بعد از اینکه همه این صحبت ها را شنید به طرز عجیبی شوکه شد و با خودش گفت: «خدای من! خدای من!». کارکنان درون برج مراقبت تمام تلاششان را به کار گرفتم تا بتوانند کمی خلبان را آرام کنند و از بقیه کارمندان خواست تا کمک کنند که برای مسافران و خدمه پرواز، محلی برای استراحت پیدا کنند...

ماجرا اینجا عجیب میشود که زمانی که کارت شناسایی مسافران بازرسی شد، متوجه شدند که این ها دقیقا همان افرادی هستند که در پرواز ۱۹۵۵ بوده و سوار آن شدند...

اما چیزی که همه را بیش از پیش متعجب کرد این بود که در طی این ۳۷ سال، هیچ آثاری از تغییر سنی در آن ها دیده نمی شد. انگار که آن ها دقیقه همان سنی را داشتند که در سال ۱۹۵۵ بودند، همان عکس، همان چهره، همان سن!

بعد از این اتفاقات کارکنان برج مراقب می خواستند که به مسافران نزدیک شوند اما در کمال ناباوری خلبان از اینکار جلوگیری کرد و نگذاشت که کسی پیش آن ها برود و گفت: «ما دوباره داریم می رویم!»

- در این لحظه، کارکنان برج مراقبت چهره های وحشت زده مسافران را می توانستند از پنجره هواپیما ببینند. خلبان پس از آن تقویمی از سال ۱۹۵۵ را به زمین انداخت، سوار هواپیما شده، پرواز کرد و دیگر هرگز برنگشت!!
.
تا اینجا شاید پیش خودتون فکر کنین که این ماجرا ساختگیه و صحتی نداره( البته منم صحت این موضوعو تایید یا تکذیب نمی کنم)

- اما در هر صورت اسنادی وجود دارد که واقعیت این ماجرا را ارائه می ده

 سند اول:  صدای ضبط شده گفتگو بین خلبان و یکی از کارکنان برج مراقبت

سند دوم: تقویمی از سال ۱۹۵۵ که هنوز هم در فرودگاه وجود داره

و همچنین ی مطلب دیگه هم در همین موضوع:
مردی از آینده!!

- این ماجرا برمیگرده به ژانویه سال ۲۰۰۳ که طی یک خبری معلوم شد یک معامله‌گر به نام «اندرو کارلسون»، طی ۱۴ روز تنها با ۸۰۰ دلار سرمایه‌گذاری، ۳۵۰ میلیون دلار سود کرده است!!
(چنین چیزیو نمیشه گذاشت روی حساب شانس یا مهارت)

پلیس FBI معتقد بود این شخص در خرید و فروش سهام، به اطلاعات محرمانه دسترسی داره و او را در ۲۸ ژانویه سال ۲۰۰۳ دستگیر کرد.

- این شخص خودش را ۴۴ ساله و متعلق به سال ۲۰۵۰ معرفی می‌کنه که به گذشته یعنی به زمان ما برگشته و نتیجه همه ۱۲۶ معامله پرخطرش را از قبل می‌دانسته و ...
.
این شخص ادعا کرد در قبال آزادی حاضره محل پنهان شدن اسامه بن لادن(رهبر گروه القاعده) را فاش و دانش درمان بیماری ایدز را هم منتقل کند!

- خب طبیعتاً پلیس او را جدی نگرفت اما بخش ترسناک ماجرا این‌جاست که پلیس در ادامه تحقیق و بررسی‌هایش، در کمال تعجب هیچ اطلاعاتی از تاریخ و محل تولد و خانواده او پیدا نکرد!!

- در همین زمان، فرد ناشناسی برای آزادی او یک میلیون دلار وثیقه گرو گذاشت و اندرو برای همیشه ناپدید شد
_
منبع:Horror_of_house
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.