پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برناردو سیلوا ⁦✔️⁩ بازیکنی با ذهنیت بالا موافق اومدنش هستید؟

زمان ارسال : دوشنبه 3 آبان 1400
امروز میخایم نگاهی بر برناردو سیلوا بندازیم!❗
--------------------:---------_---------
از همان روزهایی که برناردو سیلوا در بنفیکای B زیر نظر هلدر کریستووائو فوتبال خودش را به طور حرفه ای آغاز کرد، می شد حدس زد که در آینده با چه بازیکنی رو به رو خواهیم شد. سیلوا بیش تر فصل را به عنوان بازیکن شماره 10 در سیستم های 3-3-4 و 1-3-2-4 بازی کرد اما کریستووائو به خوبی نشانه های متفاوتی در سیلوا کشف کرد. هافبک پرتغالی در بعضی بازی ها در نقش «interiore» سمت چپ و شد تا نشان دهد با انعطاف پذیری بالای خود می تواند در تمامی نقش های خطِ جلو به میدان برود. پیوستن سیلوا به موناکو و کار با مربی همچون ژاردیم اما برگ جدیدی از بلوغ تاکتیکی او را ورق زد. ژاردیم دو رویکرد را برای سیلوا در نظر گرفته بود. نخست بازی در سیستم 1-3-2-4 به عنوان فانتزی باز شماره 10 و دوم بازی در نقش «interiore» سمت راست در سیستم 2-4-4. درخشش سیلوا اما در رویکرد دوم به قدری بود که او در فصل گذشته تقریبا همیشه در همین نقش به کار گرفته شد و بهترین نمایش های دوران حرفه ای اش را ارائه کرد. حضور در نقش «interiore» باعث شد تا هماهنگی خوبی میان او و فول بک های تهاجمی موناکو از جمله سیدیبه یا فابینیو ایجاد شود. به این ترتیب سیلوا به خوبی می توانست در نقش «interiore» به کانال های میانیِ زمین متمایل شود و ترکیبی هیجان انگیز با نفوذهای فول بک های تهاجمی موناکو تشکیل دهد.
----------------------------------------
جولین لارنس، فوتبال نویس گاردین، در مطلبی فنی پیرامون برناردو سیلوا جمله مشهوری را از بنجامین مندی نقل می کند:" برناردو سیلوا همچون یک آدامس بادکنکی است. توپ همواره به پاهای او چسبیده و علی رغم اینکه شما انتظار دارید هر لحظه توپ از او جدا شود، این اتفاق نمی افتد." این جمله احتمالا بهترین وصف از ویژگی های تکنیکی برناردو سیلوا باشد. او یک «فانتزی باز» به معنای واقعی کلمه محسوب می شود و تمامی ویژگی های یک فانتزی باز را دارد. اولین و مهم ترین ویژگی یک فانتزی باز توانایی او در کنترل توپ یا به اصطلاح «لمس توپ اول» است‼️
----------------------------------------
لمس توپ اولی که امثال مسوت اوزیل یا داوید سیلوا استاد آن هستند و برناردو سیلوا نیز دقیقا همین کیفیت را از خود ارائه می دهد. جاناتان جانسون، تاکتیک نویس گل، در مورد سیلوا می نویسد:" برناردو سیلوا هنرمندی در میان ورزشکاران است. مهم ترین ویژگی بازی او ظرافت است."
----------------------------------------
در پارامتر ارسال پاس گل نیز برناردو سیلوا آمار فوق العاده ای در موناکو داشته است. او با 9 پاس گل در لیگ فرانسه رتبه سوم مشترک را با 2 بازیکن نیس و مون پولیه به خود اختصاص داده است. دیدِ فوق العاده و تصمیم گیری سریع، از دیگر ویژگی های برناردو سیلوا است که کمک می کند او پاس های کلیدی فوق العاده ای ارسال کند. تام کاندرت، فوتبال نویس ESPN، در این مورد می نویسد:" خلاقیت ذاتی و قدرت تفکر سریع، ویژگی هایی است که سیلوا را تبدیل به یک شماره 10 استثنایی کرده است.
----------------------------------------
با این تفاسیر پیش بینی اینکه برناردو سیلوا چه نقشی در ذهن پپ گواردیولا دارد، چندان دشوار نیست. موردِ اول این است که او جانشینی در بلند مدت برای داوید سیلوا محسوب می شود. اما در حال حاضر برناردو سیلوا و کوین دی بروین تشکیل دهد. بازی در نقش «interiore» همچنان از گزینه های اصلی گواردیولا برای برناردو خواهد بود. تصور ترکیب سیلوا و واکر در سمت راست هوش را از سر آدم می برد. جایی که سیلوا در نقش «interiore» می تواند به کانال های میانی زمین بزند و ترکیب هیجان انگیزی را با فول بکی تهاجمی همچون واکر تشکیل دهد، دقیقا همان ترکیبی را که با فول بک های تهاجمی موناکو در فصل های گذشته تشکیل داده بود. برناردو در 1-4-1-4 مورد علاقه گواردیولا برای سیتی، می تواند هم تبدیل به «interiore» در سمت راست شود و هم اینکه یکی از فانتزی بازانِ پشت مهاجم پپ باشد. او در 2-4-4 و سیستم 3 دفاعه نیز می تواند نقش های مشابهی را برای گواردیولا به عهده گیرد.
----------------------------------------
در نقل و انتقالات به بارسا لینک شده
خواهان حضورش هستید!؟
با سپاس از وقتی که گذاشتید؛
دیگه زحمت کشیدم اون دکمه لایک بزن:/

# بدون توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.