پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیسون کیست ؟ ستاره خط هافبک

زمان ارسال : پنجشنبه 14 شهریور 1398
در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۶، جیمز دنیل مدیسون فرزندِ گری مدیسون و اونا مدیسون، در کاونتری به دنیا آمد. جیمز اولین فرزند خانواده‌اش به شمار می‌رفت.
تاریخ تولد: ۲۳ نوامبر ۱۹۹۶ (۲۲ سال)
ملیت: انگلیسی
قد: ۱۷۵ سانتی متر
پست: هافبک
پای تخصصی: راست
باشگاه کنونی: لسترسیتی
کمپانی طرف قرارداد: نایکی

منزل خانواده مدیسون، حدودا دو دقیقه تا میدان آلن هیگز که آکادمی فوتبال کاونتری سیتی در آن واقع شده است، فاصله داشت. همین نزدیکی دلیلی بر علاقه جیمز جهت تبدیل شدن از یک شیفته پاسور بودن، به فوتبالیستی حرفه‌ای شد.
در حالی که هنوز در مدرسه ابتدایی ریچارد لی درس می‌خواند، خانواده‌اش را وا داشت تا او را به دوره‌های پیش از آکادمی ببرند. او در آن سالیان پایه‌های مناسبی برای فوتبالش بنا کرد که در سالیان آینده حاصل آن‌ها را دید. او هم مثل هر بچه دیگری پس از تعطیل شدن از مدرسه، به ورزشی که عاشق آن بود می‌پرداخت: فوتبال.
مدیسون از کوچک‌ جثه‌ترین کودکانی بود که در سن ۹ سالگی به تیم‌های پایه کاونتری را پیدا کرد. در این زمان خانواده‌اش مدرسه جیمز را عوض کردند و او را به مدرسه کالودون کستل بردند. بازی کردن در آکادمی خیلی جالب است ولی مدیسون برای رسیدن به جایگاهش باید به سختی تلاش می‌کرد. او خیلی زود از پسری کوچک و در سطح متوسط، به بهترین بازیکن آکادمی در رده سنی خود تبدیل شد. او نوید یک هافبک خلاق را برای کاونتری می‌داد و آنقدر در بازیسازی خوب بود که شماره ۱۰ به او رسید.
مدیسون بعدها در مصاحبه‌ای با گاردین از علاقه خود به سبک بازی فیلیپه کوتینیو گفت. ویدیوهای باقی مانده از آن دوران به خوبی نشان می‌دهند که جیمز کوچک دست کمی از شماره ده‌ای ایده آل در سن و سال خودش نداشت.
فصل ۱۴-۲۰۱۳ مدیسون به تیم اصلی کاونتری فرا خوانده شد تا درخشش را در رده بزرگسالان ادامه بدهد. در ژانویه ۲۰۱۶ با وجود این که در سطح سوم فوتبال انگلیس (لیگ یک) بازی می‌کرد، باشگاه‌های لیگ برتری زیادی از جمله لیورپول به جذب او علاقه نشان دادند اما خودش تصمیم گرفت که آن زمان برای انتقال او به بالاترین سطح مناسب نیست. مدیسون تصمیم گرفت با هدف نزدیک ماندن به خانواده‌اش راهی نوریچ شود. عملکرد درخشان او در ماه‌های بعدی موجب شد تا در مارس ۲۰۱۶ به تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های انگلستان راه پیدا کند. در پی شروعی موفق در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رقابت‌های لیگ برتر همراه با لسترسیتی، گرت ساوتگیت مجبور شد تا در اکتبر ۲۰۱۸ او را در کنار جیدون سانچو به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت کند. این اتفاق به منزله محقق شدن رویایی دیگر برای مدیسون بود

ویدیویی از مهارت ها
https://static-video.varzesh3.com/local/98-03-16/madison.mp4

میدوارم روزی توی تیم ببینمش


منبع طرفداری
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.