پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی سیتی و دورتموند+اختلاف در بایرن+اوباش گری هواداران دورتموند+مبلغ مورد نظر برای نیمار+صحبت های رییس ناپولی

زمان ارسال : چهارشنبه 25 فروردین 1400
در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد اختلاف بین حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک مطرح شده و به نظر می رسد سرمربی موفق بایرن مونیخ در مسیر جدایی قرار دارد. امروز نشریه بیلد با انتشار گزارشی در مورد ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه بایرن مونیخ به تشریح وضعیت این بازیکن پرداخته و البته ابعاد جدیدی از اختلاف بین سرمربی بایرن و صالح حمیدزیچ را نیز فاش کرده است.

مدیر ورزشی باشگاه اخیرا در جلسه ای با مدیر برنامه بواتنگ رسما به آنها اعلام کرده باشگاه برنامه ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد و او می تواند در تابستان از بایرن مونیخ جدا شود. اما امروز چلسه ای بین خود بواتنگ و کارل هاینس رومینیگه برگزار شده و مدیر باجربه باشگاه از بواتنگ خواسته فعلا دو الی سه هفته صبر کرده و مذاکره با دیگر باشگاه ها را شروع نکند. رومینیگه از علاقه هانسی فلیک به بواتنگ آگاه بوده و امیدوار است شرایط به شکلی رقم بخورد که این مدافع آلمانی در بایرن مونیخ ماندگار شود.

در واقع فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه را باید مهم ترین عامل اختلاف بین صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک دانست. مانند همین داستان ژروم بواتنگ، فلیک می خواهد خودش کنترل تمامی امور فنی را در اختیار داشته باشد، اما حمیدزیچ قصد ندارد چنین اجازه ای به سرمربی آلمانی بدهد و همین امر باعث بروز اختلاف در بایرن مونیخ شده است. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی هانسی فلیک و رفتن او به تیم ملی آلمان منتشر شده و این اختلافات می تواند احتمال رخ دادن این امر را افزایش دهد.
******
منچسترسیتی در دیدار رفت و در انگلیس با نتیجه 1-2 دورتموند را مغلوب کرد و نماینده انگلیس امشب کار دشواری برای مسجل کردن صعود خود خواهد داشت. اما اقدامات هواداران دورتموند نیز شرایط را برای سیتیزن ها سخت تر کرده است.

ابتدا یک گروه 17 نفره از هواداران دوآتشه دورتموند در ساعت 2:45 دقیقه بامداد در مقابل هتل محل اقامت منچسترسیتی دست به آتش بازی و پرتاب ترقه زده و استراحت بازیکنان باشگاه انگلیسی را مختل کردند. این گروه بعد از حضور گشت امنیتی دورتموند متفرق شده و محل را ترک کردند. اما در ساعت 4:30 دقیقه بامداد بود که این بار هفت نفر از همان گروه دوباره به مقابل هتل بازگشته و آتش بازی به راه انداختند تا اجازه استراحت به بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی را ندهند.

جالب اینجاست یک بار دیگر این گروه از هواداران این بار ساعت 5:30 دقیقه صبح قصد داشتند در مقابل هتل اختلال ایجاد کنند. اما این بار گشت امنیتی خود باشگاه منچسترسیتی پیش از آغاز این خرابکاری این افراد را شناسایی کرده و اجازه نداد آنها دوباره سر و صدا راه انداخته و ترقه پرتاب کنند. به هر حال بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی دیشب استراحت مناسبی نداشتند و باید دید آیا این اتفاق در عملکرد این تیم در مسابقه امشب برابر دورتموند تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.
*****
شب گذشته برای نیمار شب بزرگی بود. او ستاره اول تیمش برابر بایرن بود و علی رغم شکست خانگی 0-1 اما موفق شدند راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند. نیمار در واقع بار دیگر نشان داد که مرد بازی های بزرگ است. در بازی رفت او نمایشی چشم نواز داشت و نقش اول برتری 2-3 پی اس جی در مونیخ بود و شب گذشته هم با بدشانسی محض سه توپ او به تیر برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در پایان بازی نیمار تایید کرد که از حضور در پی اس جی بسیار خوشحال تر از گذشته است و ناصر الحلیفی مدیر باشگاه پاریسی هم عنوان داشت که نیمار بهانه ای برای جدایی ندارد.

در حالی که به نظر می رسد نیمار به زودی قراردادش را تمدید کند، زمزمه هایی شنیده می شود که او منتظر تصمیم نهایی لیونل مسی است و اگر فوق ستاره آرژانتینی با بارسا تمدید کند، او از تمدید با پی اس جی خودداری خواهد کرد تا تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا برگردد.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، سران بارسا امید خود برای جذب نیمار در تابستان پیش رو را از دست نداده اند و اگر شرایط مهیا باشد، برای جذب او پیشنهاد خواهند داد. با توجه به مدت زمان یک سالی که از قرارداد نیمار باقی مانده، رقم پیشنهادی بارسا بین 70 تا 80 میلیون یورو خواهد بود. همچنین بارسا ممکن است آنتوان گریزمان یا عثمان دمبله را نیز وارد پروسه انتقال نیمار کند.

اگر نیمار در نهایت به بارسا برگردد، باشگاه کاتالان از خرید ارلینگ هالند کنار خواهد کشید.
******
دی‌ لورنتیس به انتقاد تند از فدراسیون فوتبال ایتالیا پرداخت و گفت اگر درب ورزشگاه‌ها باز نشود از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

رسانه کوریره دلاسرا اعلام کرده در جریان آخرین مجمع برگزار شده در فدراسیون فوتبال ایتالیا، آئورلیو دی‌لورنتیس صدای خود را بلند کرده و با فریاد، فدراسیون فوتبال ایتالیا را متهم به هدایت شدن توسط افرادی نالایق و ناتوان کرده است. این اتفاق البته با واکنش گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مواجه شده که درخواست هماهنگی سری آ با قوانین فدرکالچو شده است.

مسئله اصلی اینجاست دی‌لورنتیس بابت عدم بازشدن ورزشگاه‌ها اعتراض کرده است و طبق اعلام کوریره او فریاد زده: چرا باید معیارها و اندازه‌ها برای من اهمیت داشته باشد وقتی درب ورزشگاه‌ها را باز نمی‌کنیم؟ رقابت‌ها را آغاز نخواهم کرد و از همه شما شکایت می‌کنم!
پس از این اتفاق هم مسئولین لیگ سری آ درخواستی فوری برای باز شدن درب ورزشگاه‌ها برای سری‌آ و بدون اینکه برای آغاز یورو انتظار بکشند ارائه دادند.

گفتنی است امروز بسیاری از رسانه ها مانند گازتا اعلام کردند مجوز حضور تماشاگران به اندازه حداقل ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه المپیکو رم صادر شده و به این ترتیب در بازی‌های یورو در ورزشگاه المپیکو حداقل ۱۶ تا ۱۸ هزارنفر تماشاگر می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند. ادامه در کامنت ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.