پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مجله نامه المپیک: برنامه فردای ایرانی ها+ اشتباه فاحش سایت المپیک+ خشم جوکوویچ

زمان ارسال : شنبه 9 مرداد 1400
برنامه ورزشکاران ایرانی در روز 9 مسابقات المپیک، یک‌شنبه 10 مرداد
================
کشتی:
ساعت 6:30 - علیرضا نجاتی دور یک‌هشتم نهایی وزن 60 کیلوگرم فرنگی مقابل آرمن ملیکیان (ارمنستان)
ساعت 6:30 - امین میرزازاده دور یک‌هشتم نهایی وزن 130 کیلوگرم فرنگی مقابل کیم مین سوک (کره جنوبی)
مسابقات کشتی از ساعت 6:30 روی سه تشک آغاز میشه و مسابقات پشت سر هم هستش. مسابقات 60 کیلوی فرنگی روی تشک A و 130 فرنگی روی تشک C بطور کامل برگزار میشه. (تشک B مختص کشتی زنان هستش) زمان کشتی مشخص نیست، بنابر این معلوم نیست که دو کشتیگیر ما دقیقا چه زمانی روی تشک میرن. اما نجاتی و میرزازده هر دو دقیقا یک جای جدول هستن و هر دو کشتی چهارم وزن خودشون رو برگزار میکنن. بنابر این کشتی اول هرکدوم بین 6:45 تا 7 صبح خواهد بود.
اگر نجاتی پیروز بشه دور یک‌چهارم نهایی با برنده ازبکستان و اوکراین روبرو میشه و میرزازده هم با برنده کوبا و رومانی کشتی خواهد داشت. کشتی دوم هر دو نفر کشتی شماره 10 هر تشک هستش. در صورت کسب دو پیروزی، هر دو نفر باید از ساعت 13:45 تو مسابقه نیمه نهایی کشتی بگیرن. مسابقات فینال و رده‌بندی هر وزن روز بعد برگزار میشه.
================
والیبال:
ساعت 15:10 - ایران - ژاپن
تیم ایران در صورت پیروزی به یک‌چهارم نهایی صعود میکنه و در صورت شکست هم از دور مسابقات حذف میشه.
================
قرعه کشی روز دوم مسابقات کشتی در دو وزن 77 و 97 کیلوگرم فرنگی هم حدود ساعت 8:30 تا 9 صبح برگزار میشه که هر زمانی انجام شد در موردش پست جدا میذارم.
*********
به گزارش "فراتر"، مسئولین کمیته بین المللی المپیک به اشتباه مقابل گزینه محل تولد نماینده تیراندازی ایران در بخش بیوگرافی وررشکاران (سایت بازیها) عنوان رژیم اشغالگر قدس(اسراییل:| چقدر کشش میدین) را درج کرده بودند که با اعتراض شدید و پیگیری شفاهی و مکتوب کادر سرپرستی کاروان، موضوع ساعاتی پس از مشاهده این اشتباه اصلاح شد.

پس از اصلاح این اشتباه در سایت؛  کمیته بین المللی المپیک طی ایمیلی عذرخواهی رسمی خود را اعلام کرد که بخشی از این نامه به شرح زیر است:

امیدوارم عذرخواهی صمیمانه ما را بابت اشتباهی که توسط شرکت پیمانکاری زیر مجموعه بازیها صورت گرفت بپذیرید. این شرکت مسئول جمع آوری اطلاعات محتوایی سایت بازیها بود و این مورد اشتباه را انجام داده است.
شک نداشته باشید که موضوع، اشتباهی کاملا سهوی بوده و در اولین فرصت مورد مورد تذکر شما اصلاح شد.
ممنونیم که صمیمانه ما را درک می کنید.
*********
به گزارش "فراتر"، نواک جوکوویچ، ستاره صربستانی و مطرح دنیای تنیس با قبول شکست مقابل کارنو باستا از اسپانیا در دیدار رده ‌بندی در رسیدن به مدال برنز المپیک ناکام ماند. البته نواک جوکوویچ در بخش میکس رقابت های تنیس نیز به دیدار رده بندی راه یافته و عصر امروز آخرین شانس های خود برای کسب مدال در المپیک را جست و جو خواهد کرد.

اما نواک جوکوویچ در این دیدار نیز بسیار عصبانی شده و راکت خود را به تو وسط میدان کوبید تا اینگونه خشم خود را از دو شکسست در 24 ساعت اخیر و از دست دادن شانس دریافت مدال طلا نشان دهد. همچنین او یک بار راکت خود را به سمت سکوهای خالی نیز پرتاب کرد.

البته این اولین بار نبود که جوکویچ دست به چنین کاری زده است. او یک سال پیش و بعد از پیروزی مقابل دومینیک کوفر در مرحله یک چهارم نهایی اوپن ایتالیا راکت خود را به زمین کوبیده بود. جوکوویچ  در آن مقطع در مورد این رفتار خود گفت: "باید اعتراف کنم این اولین و آخرین راکتی نیست که من در دوران ورزش ام خود می شکنم. من در گذشته نیز چنین رفتاری داشته ام و احتمالا دوباره آن را تکرار خواهم کرد."

روز جمعه امید جوکوویچ برای فتح گلدن اسلم بعد از شکست مقابل الکساندر زورف در جدال نیمه نهایی به پایان رسید. جوکوویچ که از عملکرد خود در مراحل آخر مسابقه راضی نبود گفت: "احساس وحشتناکی دارم. بازی من خراب شد. 

من به زورف اجازه دادم بازی خود را دیکته کند. فشار زیادی همگام بازی برای کشور خود در المپیک وجود دارد. من اما از نظر احساسی خسته بودم که به اینجا آمدم، اما با انگیزه فراوان برای کسب مدال برای کشورم مبارزه خواهم کرد و امیدوارم حداقل از یکی از فرصت ها استفاده کنم."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.