پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕(2) scary⭕

زمان ارسال : دوشنبه 28 شهریور 1401
عکس پست:

⭕هالووین در سال 1930⭕

_________________________

✅سال ۱۹۷۷ یک سیگنال رادیویی از فضا دریافت شد که ۷۲ ثانیه طول کشید و تا امروز هیچکس اطلاعی از منبع سیگنال نداره! این سیگنال میتونه از فرازمینی ها باشه؟

⭕ آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف ترین و خطرناک ترین آزمایش های روانشناسی بوده است. در این آزمایش چندین دانشجوی سالم از نظر روانی نقش های زندانی و زندان بان را پذیرفتند. پس از گذشت چند روز اکثر زندان بانان رفتارهای شدید سادیسمی از خود نشان دادند. آزمایش به خاطر ترس از کنترل خارج شدن وضعیت بعد از ۶ روز متوقف شد.

✅زیمباردو، محقق مسئول آزمايش و تیمش می‌خواستند ببینند که آیا از روی صفات شخصیتی و ذاتی زندانیان و زندانبانان، می‌توان علت بدرفتاری‌هایی را که در زندان‌های آمریکا می‌شود درک کرد. آزمایش زندان استنفورد، نمایشی است از قدرت خارق العادهٔ موقعیت؛ و همچنین، قدرت هنجارهای سازمانی در درون محیط‌هایی مثل زندان را نشان می‌دهد.

⭕شركت کنندگان به طور شانسی در نقش زندانی یا زندانبان قرار داده شدند؛ بنابراین، هیچیزی در شخصیت آنها وجود نداشت که بتواند رفتار آنها را توضیح دهد. اما آنهایی که نقش نگهبان و زندانی را ایفا میکردند آزاد بودند تا هر طور که دلشان میخواهد رفتار کنند. این موضوع، به طرز اعجاب آوری، شبیه به همان چیزی است که در زندان‌های واقعی میبینیم. این یافته‌ها نشان میدهند که خودِ موقعیت زندان به قدری پاتولوژیک است که میتواند رفتار انسان‌های عادی را خراب و در کانالی دیگر بیندازد.


✅به گفته ناسا در سال ۲۰۱۵، ما سالانه ۶۰۰۰ گزارش در مورد دیدن موجودات فضایی و سفینه هایشان دریافت داشتیم که ۴۴٪ انها واقعی با مدرک فیلم یا عکسند!

|⭕ تعداد زیادی تجربه از این افراد وجود داره، اونها واقعا زیادن و تصمیم گرفتیم به جای گذاشتن تجربیات، منبعشونو بذاریم که سایت «بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک مرگ» هست.


✅ آتلانتیس یه شهر زیر دریایی افسانه ایه ولی امکانش هست که حتی واقعی بوده باشه! کسایی که به آتلانتیس اعتقاد دارن میگن که اون دقیقا توی مثلث برمودا قرار داره. یک بار در دهه ۷۰ میلادی، یک مرد که نزدیک جزایر باهاما در حال غواصی بود گفته بود که چندین هرم شبیه هم توی اعماق اقیانوس اطلس پیدا کرده.

⭕علاوه بر این، دقیقا توی همون منطقه، یه سری صخره های سنگی پیدا شد که کاملا شبیه هم بودند و شکل و شمایل برج داشتند (که بعدا به bimini Road معروف شد). تئوریسین ها باور دارن که اون منطقه بندری بوده که شهروندای اونموقع توش رفت و آمد میکردن.

✅در سال ۲۰۰۲ خواننده ای به نام Melancholia آهنگی را منتشر کرد که کسانی مشکل روحی داشتند وقتی به آن گوش میدادند چند روز بعد خودکشی میکردند!


⭕بعد از بازی "Out Last" تا امروزه به دلیل وجود چیزی ترسناک و عجیب داخل بازی نزدیک ۱۰۰ بازیکن از ترس سکته قلبی کردند.
این بازی جز وحشتناک ترین بازی ها به حساب میاد!


✅این عکس جدیدا منتشر شده و کمتر کسی بهش دقت کرده. اپرا در کنار یکی از هنرمندانه که در حال خندیدن هستند، دو دست اپرا روی پاهاش و دو دست آن یکی زن هم روی پاهاش است اما یک دست که مال یک شخص سیاه پوست است روی کمر هنرمند سفید پوست است!
این پدیده بار اول نیست که رخ داده و حتی در سال های اخیر هم چنین شواهدی مشاهده شده، مثلا یک مرد در جنگل در حال رد شدن است که با یک دست علامت دو رو نشان داده و با آن دستش در حال عکاسی است، ولی وقتی که تمامی عکس هارا نگاه میکند، مورد عجیبی میبیند، جز خودش، سه نفر دیگر که پشت او ایستاده هم علامت دو گرفته اند!

⭕یا مثلا دختر بچه ی پانزده ساله ای که برای تولد یکی از دوستانش از قبرستون عبور میکند، وقتی وارد مهمانی میشود همه چی خوب است اما بعد از گرفتن عکس ها، یک چیز عجیب دیده شد، در کنار دخترک مردی وایساده که یک چشمش قرمز و چشم دیگر آبی است و درحال خوردن موهای دخترک است!

@ScaryLand

♡با تشکر♡
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.