پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سایه روشن های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
آتالانتا - پاری سن ژرمن
.
دو تیم در دو قطب متفاوت. یکی بلندپروازی میلیونرهای پاریسی و یکی قصه پریان کوچولوهای ایتالیایی. گاسپرینی تیم بی ستاره ای با حمله های نفس گیر ساخته و پاری سن ژرمن منسجم شده در دستان توخل کماکان به دو ابرستاره اش، نیمار و امباپه می بالد. آن هایی که می خواهند طلسم اروپایی پاریسی ها را بشکنند.
.

لایپزیگ - آتلتیکو مادرید
.
خیلی ها اعتقاد دارند اگر آتلتیکو می خواهد قهرمان اروپا شود زمانش فرا رسیده، آنها لیورپول را حذف کرده اند و در یازده بازی آخرشان شکست نخورده اند. سیمونه مربی آبدیده لیگ قهرمانان شده و استاد نبردهای تک بازی هم هست.
لایپزیگ فصل خاطره انگیزی را سپری کرده، خرد کردن تاتنهام از یاد نرفته. ولی تیمو ورنر که راهی چلسی شده غایب است و نیگلزمان به امیل فورسبرگ سوئدی و دنی المو اسپانیایی تازهوارد دل بسته که با خسیس ترین دفاع اروپا روبرو خواهند شد.
.
بارسلونا - بایرن مونیخ
.
بنگاه های شرط بندی بایرن را نامزد اول فتح لیگ اروپا معرفی کرده اند. له کردن چلسی با چهار گل بیست و ششمین پیروزی مونیخی ها طی بیست و هفت دیدار بود. آنها با هانسی فلیک به تداومی که در عصر کوواچ بر باد رفته بود دست یافته اند.آنها. از همه مناطق به حمله روی می آورند و لواندوفسکی،بهترین مهاجم نوک کنونی که در لیگ قهرمانان سیزده گل زده و چهار پاس گل ارسال کرده را در اختیار دارند.
در جبهه دیگر مسی برابر ناپولی یادآور شب های رویایی اش شد. با این وصف مدافعان بارسا که میان چهار تیم اول لیگ بیشترین گل را دریافت کرده اند احتمالا برابر مهاجمان بی ترحم بایرن شب پردردسرتری را سپری خواهند کرد.
.
منچسترسیتی - لیون
.
لیون در لیگ با بیست و هشت امتیاز کمتر از پاریسی ها هفتم شد، ولی با عبور از سد یووه همه را میخکوب کرد. ولی پپ باساری فرق دارد و این بار از قهرمانی اروپا حرف زده
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.