پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا و افشای جزئیات قرارداد پدیده 17 ساله با بارسا

زمان ارسال : سه شنبه 13 آبان 1399
پدری گونزالس زمستان گذشته از لاس پالماس به بارسلونا پیوست. او نیم فصل را قرضی در باشگاه لاس پالماس بازی کرد و از تابستان به بارسا ملحق شد. ابتدا تصور می شد این هافبک 17 ساله که او را با اینیستا قیاس می کنند، به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد ولی او در تمرینات پیش فصل توانست رونالد کومان سرمربی بارسلونا را به خود متقاعد کند و در نهایت ماندنی شد.
پدری که از کودکی هوادار بارسلوناست، شروعی عالی هم در این تیم داشته و بسیاری را نسبت به آینده خود امیدوار کرده است. بارسا برای جذب او تنها 6 میلیون یورو هزینه کرده اما طبق ادعای مارکا این مبلغ می تواند به 22 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

تا به اینجا باشگاه کاتالان 5 میلیون یورو به صورت ثابت و یک میلیون یورو متغیر به لاس پالماس پرداخت کرده اما اگر پدری در فصل جاری بتواند 25 بازی برای بارسا انجام دهد، 4 میلیون یورویی دیگر نیز به لاس پالماس پرداخت خواهد شد. البته پدری حداقل باید 45 دقیقه در میدان باشد.

او تا همینجا در دو بازی حساس برابر رئال و یوونتوس در ترکیب ثابت بوده و کاملا محتمل است که بیش از 25 بازی برای بارسا انجام دهد
در صورت حضور در تیم ملی اسپانیا نیز بارسا 2 میلیون یوروی دیگر برای پدری به لاس پالماس پرداخت می کند.



قرارداد پدری تا 2022 اعتبار دارد و باشگاه می تواند به صورت اختیاری دو سال دیگر نیز قرارداد را یکطرفه تمدید کند. در این صورت رقم نهایی انتقال پدری به 22 میلیون یورو خواهد رسید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.