پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منبع + معرفی کتاب فوتبالی ²³

زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1400
نام کتاب : نیمکت داغ
نویسنده : حمیدرضا صدر
تعداد صفحات : ۴۱۶ صفحه
سال انتشار : بهار ۱۳۹۱
قیمت : ۶۸.۰۰۰ تومان

توضیحات:
حمیدرضا صدر در کتاب نیمکت داغ به توصیف سی و چهار مربی تاریخ‌ساز و مشهور فوتبال می‌پردازد؛ افرادی از جمله الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو، آرسن ونگر، مارچلو لیپی و حشمت مهاجرانی که برای نخستین بار ایران را راهی جام جهانی کردند.
مطالب اولیه‌ی این کتاب از تحلیل‌های تاکتیکی بوده که بر اساس تقدم تاریخی عنوان شده‌اند و می‌توان از دورانی به ‌دوران دیگر با نوعی پیوستگی تاریخی، به‌ روند تغییرات تاکتیکی از عصری به ‌عصر دیگر دست یافت.
لابه‌لای جمله‌های حمیدرضا صدر برای ثبت تاریخ مربیگری فوتبال و تحولات تاکتیکی، مبارزه گروهی درون میدان با چالش‌های فردی گره می‌خورند. نشستن روی نیمکت به نبرد پیچیده‌تری بدل می‌شود. با طراحی نقشه‌های نو. برای چنگ زدن به پیروزی. تقلا برای بیرون آمدن از ورطه شکست. با گذر از معبر امروز. به سوی فردا. بازی بعد. مسابقه بعدتر. با جان کندن برای کشف راز بقا. رمز زنده ماندن.

بخشی از کتاب :
پپ گواردیولا / توتال بارسا
شش سال بعد ۲۰۱۰ بارسلونا به رهبری پپ گواردیولا از یک سو همه جام ها را فتح کرد و از سوی دیگر همه ی قلب ها را. بارسا طی سه فصل اولی سلطنت گواردیولا دوازده جام از پانزده جام در دسترس را فتح کرد تا رکوردی دست نیافتنی برای گواردیولا ثبت شود. بارسای او گواردیولایی بازی می کرد. با سه بازیکن که یادآور شیوه ی بازی خود او بودند : ژاوی ، آندرس اینیستا و سرجیو بوسکتس.
او به ریشه ها بازگشته بود. به تاریخ بارسلونا. با تکرار جمله ی ” می توانید بازی را واگذار کنید، ولی نه هویت تان را.” بارسای گواردیولا یادآور چهره ی یانوس بود. سری با دو صورت در دو سوی مختلف. یکی چروک و خردمندانه که بازتابنده ی آفتاب کاتالونیا بود و صورتی دیگر در آن سو نمایانگر فوتبال هلند.

پ.ن: عکس پشت جلد کتاب در کامنت!
منبع:هلیای واقعی کیست؟! (چهره واقعی دختران سرزمینم)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.