پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرانک کسیه ( ستاره ۲۴ ساله با اینده ای روشن )

زمان ارسال : جمعه 14 آبان 1400
⭕️ فرانک یانیک کسیه ( زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۹۶) بازیکن فوتبال اهل ساحل عاج است.
از باشگاه‌ هایی که در آن بازی کرده‌ است می‌ توان به آتالانتا، چزنا و میلان اشاره کرد.
وی همچنین در تیم ملی فوتبال ساحل عاج بازی کرده‌ است . ⭕️
و پای تخصصی او پای راست است .

✅ قد : ۱۸۳ سانتی متر ✅ باشگاه کنونی : میلان ✅ شماره پیراهن :۷۹


✍️ فرانک کسیه گاهی وقت ها پاس های خیلی خوبی میدهد و دقت پاس خیلی هوبی هم دارد .از لحاظ اماری دقت پاس او حدود ۸۸ تا ۹۰٪ در سری ا بوده ولی در لیگ قهرمانان حدود ۸۳ ٪ است که نسبت به سری ا ضعیف تر است . تعداد پاس او در فصل قبل در هر بازی حدود ۵۴ تا پاس میداد و از این تعداد حدودا در هر بازی ۴۸ پاسش درس بوده که این یک نکته خیلی خوب و مهم درباره او است . اما در این فصل سری ا حدود ۳۹ پاس در هر بازی داده که حدودا ۳۶ پاس درست بوده که این باز هم نشانه ای از دقت پاس بالای او است .

[][][][][][][][][][][]

✍️ همچنین این بازیکن قدرت توپ گیری خوبی هم دارد و گاهی دیده میشود که با تنه زدن و بدون خطا توپ بازیکنان حریف را میگرد و میرود برای کمک در حمله تیمش از لحاظ اماری او در فصل قبل ✅ قطع توپ/بازی ۱.۳ ✅ دفع توپ / بازی ۱.۳ ✅ تکل / بازی ۱.۵ است .و البته میزان خطا این بازیکن در فصل قبل ۱.۸ بوده . ولی در این فصل این امار تا به اینجا اینگونه بوده ✅ قطع توپ / بازی ۱.۰ ✅ دفع توپ / بازی ۱.۰ ✅ تکل بازی / ۱.۵ ✅ کارت زرد ۸ که امار تقریبا خوبی است.

[][][][][][][][][][][]

✍️ فرانک کسیه بازیکنی است که تکنیک خوبی دارد و میتواند از تکنیک خود در حملات تیمش استفاده کند . بار ها دیده شده که او بازیکنان رو دریبل زده و رفته و به تیمش در حملات هم کمک کرده . میشه گفت کسیه یک هافبک تقریبا گل زن است .
در فصل پیش او در ۳۷ بازی سری ا ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده که امار خوبی است . امار شوت زنی او حدودا ۱.۸ در هر بازی است . اما در این فصل کسیه در ۸ بازی سری ا ۲ گل زده و امار شوت زنی او حدود ۱.۰ در هر بازی بوده .
فراموش نشه کسیه در فصل قبل سری ا نمره ۷.۲ را گرفت و در این فصل سری ا تا به اینجا نمره ۷.۱ را گرفته و در لیگ قهرمانان نمره ۶.۰ را گرفته که نسبت به سری ا کم تر است .
[][][][][][][][][]

✍️ در کل کسیه یک هافبک بسیار خوب است و البته اینده ای روشن . شاید او زیر دست مربی های خیلی خوب مثل انریکه یا پپ یک هافبک فوق العاده بشه . کسیه هم در دفاع و هم در حمله به تیمش خیلی خوب کمک میکند و در بازی سازی هم خوب است .
هر چند بارسلونا هافبک زیاد دارد ولی با توجه به اینکه کسیه در تابستان بازیکن ازاد میشود ، گزینه بسیار خوبی است و میشه با فروختن روبرتو ، کسیه را جذب کرد که شاید از هر لحاظ از روبرتو برتا باشد ‌.


این پست نوشته شده توسط خودم است

دوستان اگر خوشتون اومد بگید که ادامه بدم :)

برای دفعه بعد سراغ چه بازیکنی برم ؟

اگر خوشتون اومد لایک کنید :)

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.