پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بلرسلونا چگونه بی شخصیت شد؟

زمان ارسال : چهارشنبه 29 بهمن 1399
تحقیر دیشب برابر تازه به دوران رسیده های پاریس برای هواداران بارسا، هرچند ناراحت کننده،اما شوکه کننده نبود.این باخت های سنگین در سال های اخیر برای بارسا عادی شده است.اما واقعا چه شد که تیمی که زمانی تمام جام ها را با هم تصاحب می کرد و زیر نظر پپ جلوی هر تیم ،حتی تیم هایی چون رئال مورینیو، جشنواره گل به راه می انداخت به این حال و روز افتاده است؟!شش گانه کجا و هشت تایی و چهار تایی شدن کجا؟
اگر بخواهیم در مورد پدر بدبختی های بارسلونا صحبت کنیم بدون شک باید در مورد کسی بگوییم که این فاجعه ها را به بار آورد،بله جوزپ ماریو بارتومئو،پدر سقوط.در ادامه به عوامل سقوط بارسا می پردازیم که همه حول محور پدر اتفاق افتادند.
بازیکن:بی تعصب و پول گرا بودن بازیکنان بارسا در سال های اخیر اثبات شده است.بارتومئو به جای بها دادن به لاماسیا و استعداد یابی که شاخصه اصلی موفقیت بارسلونا بود ،دست به خریدهای نجومی زد.دمبله و کوتینیو و... که به هیچ عنوان موفق نبودند و با تیم هماهنگ نبودند چون نیاز بارسلونا نبودند و در سبک این تیم کارایی نداشتند.
در رقابت تنگاتنگ مدافعان بارسلونا برای سوتی دادن ،نبود یک دفاع مستحکم کاملا احساس شد.تا زمانی که پیکه،لنگله،بوسکتس و آلبا در ترکیب هستند و بازیکنان مطمئن جایگزین آن ها نشده اند به این تیم نمی توان امیدی داشت.
مربی:سه گانه مربیان بارتومئو متلاشی شدن تیم را تضمین کرد.والورده که از دو مربی دیگر بهتر بود به هیچ عنوان برای بارسلونا مناسب نبود و با وجود کسب لالیگا شکست های ناباورانه را در چمپیونز لیگ نهادینه کرد.
کیکه ستین که اوج فاجعه بود خود در ابتدا به بزرگ بودن این صندلی برای خودش اعتراف کرد و در نهایت هم بارسا را بی آبرو کرد.
و اما تیر آخر بارتومئو، رونالد کومان،اسطوره باشگاه، نشان داد که اصلا انتخاب صحیحی نیست و هیچ برنامه ای ندارد به گونه ای که در بازی های بزرگ تیم بدون سرمربی به نظر می آید.اصرار او بر استفاده از بوسکتس با وجود حضور پیانیچ و ریکی پویگ و لجاجت او بر ترکیب مزخرف اش راه حمایت از او را بسته است.
با وجود فاجعه مالی بارتومئو حتی امکان خرید بازیکن بزرگ هم وجود ندارد و فعلا فقط باید تیم را به دست لاپورتا داد و به جوانان تیم اعتماد کرد و بازیکنان از کار افتاده را کنار گذاشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.