پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی رستم دستان بارسا

زمان ارسال : پنجشنبه 24 مهر 1399
امروز کامنت های کاربرای گرامی در مورد مسی را تو سایت خوندم و از بحث در مورد مسی ناراحت شدم. از دوست عزیزم امید (هوادار قدیمی و وفادار و اصیل بارسا کاربر بنده حقیر) خواهش میکنم در مورد اسطوره بی تکرار بارسا لیونل مسی کامنت منفی نگذارند. چون با این کار فقط دشمنان ما (رعالیها) خوش خوشانشون میشه. مسی سردار لشکر بارساست که بارها سرزمین مادریدی ها به آتش کشیده.
من خودم تو چند تا مقطع از مسی تو همین سایت انتقاد کردم.یکی سر حمایت از والورده بعد از دو فاجعه روم و آنفیلد. یک بار به خاطر رفیق بازیش با سوارز و یک بار هم سر قضیه درخواست خروجش از بارسا همین دو ماه پیش.
اما از لحاظ فنی بارها گفتم و هنوز هم میگم مسی بهترین بازیکن تاریخ اونم با اختلاف زیاد.امثال کریزمان و کوتینیو و دمبله و ترینکایو و فاتی تو تیم خودمون و امباپه و پنالدو و لوانوفسکی و نیمار و.... تو تیمهای دیگه از لحاظ فنی و سطح بازی همین الانش هم که مسی پا به سن گذاشته پشم مسی هم نیستند.
فقط مربی به خاطر سن مسی باید تو بعضی بازیهای آسونتر به مسی استراحت بده تا توی بازیهای بزرگ کیفیتش را در حد اعلا به نمایش بگذاره.
از نظر من مسی همین الانش هم بهترین بازیکن حال حاظر دنیاست و تو بازی با رعال و یونتوس در هفته آینده کیفیتش را به نمایش خواهد گذاشت و نشون میده هنوزم رستم دستان بارساست.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.