پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوای درد بی درمان این روزهای بارسا چیست؟

زمان ارسال : شنبه 22 آذر 1399
با درود خدمت همه هوادارای عزیز بارسا.
بالغ بر دو ماه میشه که تو سایت کامنت نگذاشته ام. اما امروز لازم دونستم ی سری مطالب را خدمت بارسایی های عزیز بگم.
منم این روزها مثل شما از نتایج افتضاح تیم بسیار اندوهگین و سر خورده شدم. و هیچ امیدی به این تیم کنونی ندارم.
تیمی که دوای دردش کومان عزیز هم نبوده.
قطعا با این بازیکنای تاریخ مصرف گذشته (به جز مسی) هر شخص دیگه ای هم سرمربی بارسا بشه توفیقی حاصل نخواهد کرد.
مطمنا مربیای بزرگی مثل زنده یاد سر بابی رابسون و یا کرایف فقید یا رینوس میشل فقید و یا یوپ هانکس هم سرمربیگری این تیم فسیل شده و تحقیر شده و بی انگیزه را بر عهده بگیرند فرجامی جز تحقیر مجدد نخواهند داشت.
بازیکنای که الان تو تیممون بازی میکنند , جز اسمهای پوشالی بزرگ چیزی در چنته ندارند.(به جز مسی).
مطمنا آشغالهایی مثل کوتینیو و کریزمان و دمبله و دیونگ و لنگله که با مبالغی هفگفت و سر سام آور به اشتباه توسط مدیرای وقت خریداری شدند و حقوقهای نجومی میگیرند , نه تنها بازیهای بزرگ را را واسمون در نمیارند که هیچ تازه پاشنه آشیل تیم شدند و معضل باشگاه.
اینقدر این باشگاه بی صاحب شده که دو سال ونیم ی مدافعی مثل امتیتی حاظر نمیشه ی عمل زانو انجام بده و الان دو سال و نیم فقط داره حقوق هنگفت میگره و همیشه در حال ریکاوری. نمیدونم اینجا بندی تو قراداد بازیکن نباید باشه که اینقدر خود سرانه نخواد تصمیم بگیره. قطعا باشگاه بی صاحب شده که بازیکن همچین خود سرانه تصمیم میگیره.
از طرفی ی سری گاو مقدس هم تو باشگاه هست که عشق مردم کاتالان اند و سهمیه بازی کردن دارند تو ترکیب اصلی. بوسکتس فسیل شده و پیکه داغون و روبرتوی بی خاصیت و آلبای ضعیف شده.
ی دروازبان هم به نام ترشتگن داریم که غرور کاذب ایشون و الکی بولد شدنش همیشه باعث شده تو بازیهای مهم چالش مانکن یا نقش یار دوازهم حریف را بازی بکنه.مابقی بازیکنها هم که ی مشت بازیکن معمولی در حد تیمهای درجه دوم و سوم اسپانیا هستند.
اما دوای درد این تیم چی؟
مطمنا نه ویکتور فونت دغل با پروژه فریبکارانه و پوچش و نه لاپورتا که هیچ برنامه اقتصادی واسه درمان ورشکستگی بارسا نداره . نمیتونه علاج این تیم بیمار باشه.
باشگاه بارسا این روزها به پول نیاز داره. ی مدیر ثروتمند مثل آبرومویچ یا شیخ منصور و یا ناصر الخلیفی و..... که بتونند خریدهای مورد نیاز مربی تیم را انجام بدهند. نه اینکه ی تیم از هم پاشیده را تحویل ی مربی بدهند و تیمش فقط خروجی داشته باشه و نتونند حتی ی بازیکن معمولی ارزون واسش بخرند.
بعد ازش انتظار قهرمانی داشته باشند.
البته باید بازیکنی خریداری بشه که به سیستم بارسا و مربی وقتش بخوره. نه امثال کوتینیو و دمبله وکریزمان و دیونگ و لنگله و برایتویت که جز پول در جوی آب ریختن هیچ کارایی واسه تیم نداشتند.
لاماسیای این روزها هم متاسفانه بر خلاف لاماسیای زمان مدیریت جوزپ لوییس نونیز هیچ بازیکن بزرگی تحویل تیم اول بارسا نمیده و ی مشت بازیکن معمولی و ضعیف روانه تیم اول میکنه که در آخر نه به فروش میرند که درآمد زایی بکنند و نه کمک حال تیم اول هستند.
با توجه به نژاد پرست بودن مردم کاتالان اینکه امید داشته باشیم ی مدیر ثروتمند غیر کاتان بیاد بارسا را بخره و پول تزریق کنه تو تیم , امید واهی بیش نیست.
در آخر هم خدمت اون هوادارای که این روزها دل بستند که لاپورتا یا فونت با سرمربیگری ژاوی و بازیکنای بنجل این روزهای لاماسیا میاند و اروپا را در هم میشکافند و میشیم بارسای 2009 یا 2015 بگم که این بارسا متاسفانه دیگه هیچ وقت به این زودی ها تیم بزرگی نخواهد شد و به زودی با این بازهای بی طراوت و با این بازیکنای بنجل (به جز مسی) و این نتایج تحقیر کننده یواش یواش هوادارش را تو دنیا از دست میده. اتفاقی که همین الانش هم تا حدودی افتاده. چون درمان درد این این تیم پول زیاد که در راه خرید بازیکنای مناسب خرج بشه که متاسفانه هیج پولی جز بدهی 800 میلیون یورویی وجود نداره و هیچ نشانی هم واسه به وجود اومدن این پول در آینده نزدیک نیست.
من به شخصه اگه بارسا دسته دوم اسپانیا هم بره مثل همیشه عاشق و هوادار این تیم میمونم. اما بقیه را نمیدونم.
زنده باد بارسا و هوادارای اصیل بارسا.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.