پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیورپول اماده پرداخت ۱۰۰ میلیون برای الماس

زمان ارسال : جمعه 19 شهریور 1400
اخبار نقل و انتقالات: لیورپول آماده است 100 میلیون یورو برای پدری پیشنهاد دهد

گفته می شود لیورپول آماده است 100 میلیون یورو برای جذب پدری هافبک اسپانیایی از بارسلونا کنار بگذارد.
بر اساس گزارش Transfer Market Web ، لیورپول برای جذب پدری بسیار جدی است و می تواند آماده ارائه 100 میلیون یورو برای هافبک اسپانیایی باشد. با این حال ، بارسلونا مصمم است که استعداد ارزشمند خود را حفظ کند و امیدوار است با او یک قرارداد جدید ببندد.



پدری تابستان گذشته از لاس پالماس به بارسلونا پیوست و از آن زمان پیشرفت شگفت انگیزی در حرفه خود داشته است. در حالی که او قبل از ورود به نیوکمپ به عنوان یک هافبک جوان امیدوار کننده شناخته می شد ، اما این بازیکن 18 ساله هنوز با سطوحی که با عملکرد خود نشان داده است کاملاً شوکه کننده بوده است.

به همین دلیل تعجب آور نیست که هافبک اسپانیایی در حال حاضر بازیکن اصلی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است. در واقع ، نقش او آنقدر رشد کرده است که او در یک سال گذشته نزدیک به 70 بازی برای باشگاه و کشور انجام داده است. رشد این بازیکن همچنین به چند باشگاه خارجی هشدار داده است که اکنون امیدوارند او را از بارسلونا دور کنند ، لیورپول یکی از خواستگاران است .

لیورپول یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی نسبتاً بی سر و صدا داشت که در آن آنها تصمیم گرفتند تغییرات زیادی در تیم خود ایجاد نکنند. در واقع ، ابراهیما کوناته تنها بازیکن اضافه بود ، زیرا قرمزها تصمیم گرفتند در بازار نقل و انتقالات برای جانشین جورجینیو واینالدوم نگردند


در عوض ، یورگن کلوپ هاروی الیوت را به عنوان جانشین احتمالی هلندی به صفر رسانده است. در حالی که این اعجوبه جوان از هر طرف کلمات تحسین برانگیزی دریافت کرده است ، ذکر این نکته ضروری است که به نظر نمی رسد که افرادی چون کورتیس جونز ، الکس اوکسلید چمبرلین و نبی کیتا خیلی دیر دخیل بوده اند.

این را هم اضافه کنید که جیمز میلنر در تاریکی دوران حرفه ای خود قرار دارد و واضح است که لیورپول شاید بتواند با یک اضافه خط میانی این کار را انجام دهد. به همین منظور ، پدری یک هدف قابل توجه برای غول های مرسی ساید است ، که در حال بررسی پیشنهاد بالقوه 100 میلیون یورویی برای هافبک بارسلونا هستند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.